טיפים ורעיונות מבית "המוקד החרדי" למערכת ivr משוכללת.
פרק 1: פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי (בהמשך למודול https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=1649 )
כעת תילמדו כיצד לבנות מערכת שהלקוח או התלמיד יוכלו לפתוח תיבת הקלטה אישית לפי מספר טלפון או לפי ת.ז או לפי מספר שיבחר, וכל זאת ללא צורך בשום פעולה של מנהל המערכת!!!
שלב 1: פותחים מערכת ivr משוכללת וקלה לתיפעול ב"מוקד החרדי" בשלוחה 3/2/2 קוד המערכת- 944, (פתיחת המערכת בחינם וללא כל תשלום, ובחסות "ימות המשיח פתרונות תקשורת".
שלב 2: נכנסים למערכת דרך האתר ומגדירים את שלוחה 2-
קוד: בחירת הכל
type=record
folder_move=id
record_name=no
קוד: בחירת הכל
type=go_to_folder
go_to_folder=/2/phone
שלב 5: פותחים בתפריט הראשי קובץ ini בשם ivr ובתוכו מגדירים-
קוד: בחירת הכל
type=playfile
וזהו...
כעת כל לקוח או תלמיד שיקליט תוכן בשלוחה 2-
יפתח באופן אוטומטי תיבת הקלטה אישית בשם של מספר הטלפון של מקליט ההודעה, ועל מנת לשמוע את ההקלטות יש להכנס לשלוחה 1 ולאחר מכן להקיש את מספר הטלפון של בעל התיבה.
מומלץ להקליט בתפריט הראשי של המערכת "לשמיעת ההקלטות הקש 1 להקלטת תוכן הקש 2"
כמו כן להקליט בתפריט phone שבתוך שלוחה 2- "אל מנת לשמוע את ההקלטות שלך אנא הקש את מספר הטלפון שלך"
בהצלחה!!!
בחסות: "המוקד החרדי" - כלי עזר, משחקים, פתרונות תקשורת, סקרים טלפונים, ועוד...
-0772301246-