כשה"קו"' ישב אצלך...
וזה לא יהיה
[כמדומני כשהקו אצלך אז זה פשוט המתנה-העברת שיחה בפלאש]
מיקומך בתור הוא...
Re: מיקומך בתור הוא...
אבל אם מוגדר
אז זה לא אמור להיכנס שוב לאותו שלוחה ואז זה יתקשר אליי שוב?
קוד: בחירת הכל
routing_end_time=20
routing_end_goto=/6/2
Re: מיקומך בתור הוא...
אני לא יודע באיזה שלוחה הגדרת את זה, השורה התחתונה היא שהאופצייה היחידה להעביר שיחה זה להחזיר שלב אחורה או לשלוחה מוגדרת שהיא תוגדר כהפנייה למוקד השני.אבל אם מוגדראז זה לא אמור להיכנס שוב לאותו שלוחה ואז זה יתקשר אליי שוב?קוד: בחירת הכל
routing_end_time=20
routing_end_goto=/6/2
נ.ב. אם אתה מעוניין שזה יהיה כביכול מרכזייה אמיתית תוכל לנתב למרכזייה אחרת שבה יש חלק מההגדרות זה אמנם יעלה כפול גם לחברה ההיא וגם לימות המשיח אבל אם זה מאוד חשוב לך אני יכול למצוא לך פתרונות לרוב הצרכים תיצור קשר במייל
Re: מיקומך בתור הוא...
dushi.aad@gmail.comאני לא יודע באיזה שלוחה הגדרת את זה, השורה התחתונה היא שהאופצייה היחידה להעביר שיחה זה להחזיר שלב אחורה או לשלוחה מוגדרת שהיא תוגדר כהפנייה למוקד השני.אבל אם מוגדראז זה לא אמור להיכנס שוב לאותו שלוחה ואז זה יתקשר אליי שוב?קוד: בחירת הכל
routing_end_time=20
routing_end_goto=/6/2
נ.ב. אם אתה מעוניין שזה יהיה כביכול מרכזייה אמיתית תוכל לנתב למרכזייה אחרת שבה יש חלק מההגדרות זה אמנם יעלה כפול גם לחברה ההיא וגם לימות המשיח אבל אם זה מאוד חשוב לך אני יכול למצוא לך פתרונות לרוב הצרכים תיצור קשר במייל
Re: מיקומך בתור הוא...
כתבו כבר בהצעות פיתוח, כל מיני רעיונות המרכזי שבהם והמוצלח ביותר (לדעתי, כמובן) הוא שיוכלו לעשות כמו חדר ועידה המוגבל למשתתף אחד וכל השאר ממתינים בתור וכאשר המנהל לוחץ * יש לו כל מיני אפשרויות שהזכרת ועודהאם יש אפשרות שאני מפנה תוך כדי שיחה את הלקוח למוקדן אחר?
והאם אפשר לומר לו תמתין על הקו ואני ינתק ובינתיים הוא שומע את המוזיקה? (כמו בכל חברה מסודרת)
ביינתיים עד שזה יקרה יש לי בראש רעיון לקומבינציה מורכבת שאולי תעשה חלק מהפעולות ,כשיהיה לי זמן אני יבדוק ואם זה ילך בלי נדר אפרסם
Re: מיקומך בתור הוא...
תודה בכל אופןכתבו כבר בהצעות פיתוח, כל מיני רעיונות המרכזי שבהם והמוצלח ביותר (לדעתי, כמובן) הוא שיוכלו לעשות כמו חדר ועידה המוגבל למשתתף אחד וכל השאר ממתינים בתור וכאשר המנהל לוחץ * יש לו כל מיני אפשרויות שהזכרת ועודהאם יש אפשרות שאני מפנה תוך כדי שיחה את הלקוח למוקדן אחר?
והאם אפשר לומר לו תמתין על הקו ואני ינתק ובינתיים הוא שומע את המוזיקה? (כמו בכל חברה מסודרת)
ביינתיים עד שזה יקרה יש לי בראש רעיון לקומבינציה מורכבת שאולי תעשה חלק מהפעולות ,כשיהיה לי זמן אני יבדוק ואם זה ילך בלי נדר אפרסם
גם על כל העזרה עד עכשיו
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 38 אורחים