דף 1 מתוך 3

הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 14:57 13/11/2016
על ידי ימות המשיח
חדש
הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!
רציתם לצלצל כמנהלי המערכת!
מהיום יש לכם הזדמנות
כל ההקלטות נשלחים אוטומטית למייל שלכם
בתפריט הניהול הקישו 0

לאחר ההקשה על 0 תוכלו לבחור עם איזה זיהוי אתם רוצים לצאת
1 וסולמית - יציאה עם מספר המערכת שלכם
2 וסולמית - יציאה עם המספר של הטלפון שלכם
הקשת מספר מלא של המערכת ו/או מספר משוייך אליכם


זיהוי ב1 וסולמית - לפי מערכת מוגדר כך:
מספר הראשי של המערכת / מספר שמוגדר מבחינת המערכת כנייח ראשי

אתם יכולים להגדיר שבהקשה על 1 וסולמית יפעיל אוטומטית מספר משוייך של המערכת כפי רצונכם
להגדיר בשלוחה 0
ליד ההגדרה של
type=admin_login
להוסיף:
routing_your_id=special.0771234567

ואז כאשר תקישו אחת וסולמית - הוא יוציא את השיחה עם המספר שכתבתם,
כמובן בתנאי שהוא משוייך אליכם

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 15:06 13/11/2016
על ידי מנחם מענדל מענדי
האם זה עולה יחידות?

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 15:42 13/11/2016
על ידי tab
האם זה עולה יחידות?
מסתבר שכן, למה לא?! אולי תקבל הנחה על 012 ;)

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 15:48 13/11/2016
על ידי מנחם מענדל מענדי
אז מה זה שווה?

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 15:55 13/11/2016
על ידי tab
אז מה זה שווה?
מספיק פעמים אתה רוצה לאותת או לצנטק למישהו עם המספר של המערכת, אז במקום לבצע זאת באמצעות הפעלת קמפיין אתה עושה זאת בקליק.
וגם לפעמים רוצים לחזור למישהו שהשאיר הודעה למערכת ואתה רוצה לחזור אליו שיראה שחוזרים אליו מהמערכת וגם אינך שיראו את המספר האישי שלך, אז לזה זה גם פתרון.

וגם יש לך הקלטת שיחה במייל בונוס

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 23:44 14/11/2016
על ידי ישראלי
האם יש אפשרות שניתן יהיה לחייג מיד ולא להקיש 0 בשביל אישור (זה בעצם מעביר אותך לניהול המערכת-לא כך?)
ואיכן אני מכניס את ההגדרות לשינוי זיהוי יוצא של המערכת

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 01:05 16/10/2017
על ידי שלמה
האם יש אפשרות (להקמה) שהשיחה יוצאת וכן השיחות שיוצאים ע"י המאזינים דרך שלוחה לניתוב - יהיו על חשבון בעל הטלפון המחייג?
תודה רבה!!

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 10:34 16/10/2017
על ידי מאיר
האם יש אפשרות (להקמה) שהשיחה יוצאת וכן השיחות שיוצאים ע"י המאזינים דרך שלוחה לניתוב - יהיו על חשבון בעל הטלפון המחייג?
תודה רבה!!
צריך בשביל זה רישיון מיוחד והסכם עם החברות לגבייה מהחשבונית של המחייג, למיטב ידיעתי היחידים שמורשים כיום זה החברות הבינלאומיות.

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 10:55 16/10/2017
על ידי יהודי גדול
צריך בשביל זה רישיון מיוחד והסכם עם החברות לגבייה מהחשבונית של המחייג, למיטב ידיעתי היחידים שמורשים כיום זה החברות הבינלאומיות.
גם לבזק יש דבר כזה (142) בכל אופן זה לא ממש אפשרי טכנית זה ממש מסובך ואין סיכוי שיעשו את זה

Re: הוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני עם זיהוי של המערכת שלכם!

נשלח: 15:09 16/10/2017
על ידי חננאל
האם יש אפשרות לחייג מהמערכת דרך המספר האישי שקיבל למערכת.