שיגור הודעה מותאמת אישית בAPI
נשלח: 11:01 18/11/2019
ניתן לשלוח הודעה מותאמת אישית דרך API והמחשב מקריא לו את ההודעה
וכשחוזרים לקו כל אחד שומע את ההודעה האישית שלו.
הAPI לשליחה:
שימו לב, השליחה מתבצעת לפי ההגדרות של הטמפלט ברירת מחדל
כאשר:
091234567:1234 מספר מערכת וסיסמה
וזו דוגמה לשירשור הודעות שונות למספרים שונים
את ההגדרה שכאשר האנשים חוזרים לקו, כל אחד ישמע את ההודעה האישית שלו ניתן להתקשר לשירות לקוחות ולבקש שיגדירו עבורכם(בתשלום)
וכשחוזרים לקו כל אחד שומע את ההודעה האישית שלו.
הAPI לשליחה:
שימו לב, השליחה מתבצעת לפי ההגדרות של הטמפלט ברירת מחדל
קוד: בחירת הכל
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה"}
091234567:1234 מספר מערכת וסיסמה
וזו דוגמה לשירשור הודעות שונות למספרים שונים
קוד: בחירת הכל
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה","0548412345":"היום תיהיה הפסקת מים"}