דף 1 מתוך 2

עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 14:19 26/06/2019
על ידי ימות המשיח
ב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019


עריכה 07/07/19- אין צורך לשלוח עוד חשבוניות.

לקוחות יקרים
אנחנו מבקשים את עזרתכם:

כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות


באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות

ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,

נשמח מאוד באם יוכל לשלוח היום את החשבונית למייל של השרות לקוחות ולרשום בכותרת
"חשבונית חריגת דקות"
ולצרף את החשבונית,

כמו כן לקוח שיש לו חשבונית מהעבר בה היה "הכל כלול" ורשום בפירוט דקות שהוא דיבר מעל 4000 דקות, ולא חוייב עוד כסף, שישלח גם כזאת חשבונית וירשום בכותרת
"חשבונית הכל כלול"

לקוח שישלח חשבונית של "הכל כלול" או של "חריגת דקות" היום, יקבל לכל מערכת שיבקש מתנה מאיתנו 200 יחידות.
נא לציין במייל לאיזה מערכת לשייך את מתנת היחידות.

בברכה

מנחם

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 19:22 26/06/2019
על ידי 0795421874
y0773137770@gmail.com
זהו המייל של ימות למי שצריך ואין לו

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 13:44 27/06/2019
על ידי 111
ב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019


כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות


באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות

ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,

מנחם

לפי מיטב ידיעתי (בניסיון אישי :roll: וגם מה ששמעתי מאחרים )החברות אינה מאפשרת שיחה (אי אפשר לחייג )לאחר שעבר מעל 2500/3000/5000 דקות

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 14:47 27/06/2019
על ידי BY6199
ב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019


כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות


באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות

ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,

מנחם

לפי מיטב ידיעתי (בניסיון אישי :roll: וגם מה ששמעתי מאחרים )החברות אינה מאפשרת שיחה (אי אפשר לחייג )לאחר שעבר מעל 2500/3000/5000 דקות
ככל ויש תיעוד לדבר כזה הוא טוב בהרבה

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 22:12 27/06/2019
על ידי 111
ב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019


כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות


באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות

ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,

מנחם

לפי מיטב ידיעתי (בניסיון אישי :roll: וגם מה ששמעתי מאחרים )החברות אינה מאפשרת שיחה (אי אפשר לחייג )לאחר שעבר מעל 2500/3000/5000 דקות
ככל ויש תיעוד לדבר כזה הוא טוב בהרבה
זו הוא הבעיה שהחברות הללו לא מבקשים כסף על יותר דקות הם פשוט סגורים הסים ולא יכול לחייג יותר בחודש הונחכי
ואין שום מתועד לזה (יש אפשריות בההקלטות שיחה אם החברה)

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 18:19 09/07/2019
על ידי edb1997
ב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019


עריכה 07/07/19- אין צורך לשלוח עוד חשבוניות.

לקוחות יקרים
אנחנו מבקשים את עזרתכם:

כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות


באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות

ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,

נשמח מאוד באם יוכל לשלוח היום את החשבונית למייל של השרות לקוחות ולרשום בכותרת
"חשבונית חריגת דקות"
ולצרף את החשבונית,

כמו כן לקוח שיש לו חשבונית מהעבר בה היה "הכל כלול" ורשום בפירוט דקות שהוא דיבר מעל 4000 דקות, ולא חוייב עוד כסף, שישלח גם כזאת חשבונית וירשום בכותרת
"חשבונית הכל כלול"

לקוח שישלח חשבונית של "הכל כלול" או של "חריגת דקות" היום, יקבל לכל מערכת שיבקש מתנה מאיתנו 200 יחידות.
נא לציין במייל לאיזה מערכת לשייך את מתנת היחידות.

בברכה

מנחם
שלום וברכה לחברת ימות המשיח
שלחתי מייל ולא קיבלתי כל תגובה על כך
אני מקווה ששלחתי לכתובת המייל הנכונה (y0773137770@gmail.com) אם לא זו הכתובת נא לעדכן

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 19:54 09/07/2019
על ידי יהודי פשוט וטוב
לוקח להם בד"כ כמה שבועות כדי להגיב במייל (אם בכלל)

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 19:59 09/07/2019
על ידי zxc
לוקח להם בד"כ כמה שבועות כדי להגיב במייל (אם בכלל)
לא נכון ברוב הפעמים הם מגיבים בין 10 דקות ל-24 שעות, במקרים חריגים שולחים שוב אז הם מגיבים

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 20:02 09/07/2019
על ידי גוטליב סוכן פלאפונים
ב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019

מומלץ מאוד מאוד שתתקשר אלהם בטלאפון 0773137770 שלוחה 6 3 ותשאל אותם אם הם קיבלו את ההודעה שלך
עריכה 07/07/19- אין צורך לשלוח עוד חשבוניות.

לקוחות יקרים
אנחנו מבקשים את עזרתכם:

כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות


באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות

ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,

נשמח מאוד באם יוכל לשלוח היום את החשבונית למייל של השרות לקוחות ולרשום בכותרת
"חשבונית חריגת דקות"
ולצרף את החשבונית,

כמו כן לקוח שיש לו חשבונית מהעבר בה היה "הכל כלול" ורשום בפירוט דקות שהוא דיבר מעל 4000 דקות, ולא חוייב עוד כסף, שישלח גם כזאת חשבונית וירשום בכותרת
"חשבונית הכל כלול"

לקוח שישלח חשבונית של "הכל כלול" או של "חריגת דקות" היום, יקבל לכל מערכת שיבקש מתנה מאיתנו 200 יחידות.
נא לציין במייל לאיזה מערכת לשייך את מתנת היחידות.

בברכה

מנחם
שלום וברכה לחברת ימות המשיח
שלחתי מייל ולא קיבלתי כל תגובה על כך
אני מקווה ששלחתי לכתובת המייל הנכונה (y0773137770@gmail.com) אם לא זו הכתובת נא לעדכן

Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"

נשלח: 22:19 09/07/2019
על ידי ברוך ה
בדרך כלל אין תגובה במיילים תתקשר ותגיד ששלחת מייל