ב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019
עריכה 07/07/19- אין צורך לשלוח עוד חשבוניות.
לקוחות יקרים
אנחנו מבקשים את עזרתכם:
כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות
באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות
ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,
נשמח מאוד באם יוכל לשלוח היום את החשבונית למייל של השרות לקוחות ולרשום בכותרת
"חשבונית חריגת דקות"
ולצרף את החשבונית,
כמו כן לקוח שיש לו חשבונית מהעבר בה היה "הכל כלול" ורשום בפירוט דקות שהוא דיבר מעל 4000 דקות, ולא חוייב עוד כסף, שישלח גם כזאת חשבונית וירשום בכותרת
"חשבונית הכל כלול"
לקוח שישלח חשבונית של "הכל כלול" או של "חריגת דקות" היום, יקבל לכל מערכת שיבקש מתנה מאיתנו 200 יחידות.
נא לציין במייל לאיזה מערכת לשייך את מתנת היחידות.
בברכה
מנחם
עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
-
- הודעות: 72
- הצטרף: 14:08 14/06/2018
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
y0773137770@gmail.com
זהו המייל של ימות למי שצריך ואין לו
זהו המייל של ימות למי שצריך ואין לו
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
ב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019
כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות
באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות
ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,
מנחם
לפי מיטב ידיעתי (בניסיון אישי וגם מה ששמעתי מאחרים )החברות אינה מאפשרת שיחה (אי אפשר לחייג )לאחר שעבר מעל 2500/3000/5000 דקות
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
ככל ויש תיעוד לדבר כזה הוא טוב בהרבהב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019
כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות
באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות
ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,
מנחם
לפי מיטב ידיעתי (בניסיון אישי וגם מה ששמעתי מאחרים )החברות אינה מאפשרת שיחה (אי אפשר לחייג )לאחר שעבר מעל 2500/3000/5000 דקות
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
זו הוא הבעיה שהחברות הללו לא מבקשים כסף על יותר דקות הם פשוט סגורים הסים ולא יכול לחייג יותר בחודש הונחכיככל ויש תיעוד לדבר כזה הוא טוב בהרבהב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019
כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות
באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות
ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,
מנחם
לפי מיטב ידיעתי (בניסיון אישי וגם מה ששמעתי מאחרים )החברות אינה מאפשרת שיחה (אי אפשר לחייג )לאחר שעבר מעל 2500/3000/5000 דקות
ואין שום מתועד לזה (יש אפשריות בההקלטות שיחה אם החברה)
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
שלום וברכה לחברת ימות המשיחב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019
עריכה 07/07/19- אין צורך לשלוח עוד חשבוניות.
לקוחות יקרים
אנחנו מבקשים את עזרתכם:
כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות
באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות
ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,
נשמח מאוד באם יוכל לשלוח היום את החשבונית למייל של השרות לקוחות ולרשום בכותרת
"חשבונית חריגת דקות"
ולצרף את החשבונית,
כמו כן לקוח שיש לו חשבונית מהעבר בה היה "הכל כלול" ורשום בפירוט דקות שהוא דיבר מעל 4000 דקות, ולא חוייב עוד כסף, שישלח גם כזאת חשבונית וירשום בכותרת
"חשבונית הכל כלול"
לקוח שישלח חשבונית של "הכל כלול" או של "חריגת דקות" היום, יקבל לכל מערכת שיבקש מתנה מאיתנו 200 יחידות.
נא לציין במייל לאיזה מערכת לשייך את מתנת היחידות.
בברכה
מנחם
שלחתי מייל ולא קיבלתי כל תגובה על כך
אני מקווה ששלחתי לכתובת המייל הנכונה (y0773137770@gmail.com) אם לא זו הכתובת נא לעדכן
-
- הודעות: 429
- הצטרף: 14:03 12/02/2019
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
לוקח להם בד"כ כמה שבועות כדי להגיב במייל (אם בכלל)
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
לא נכון ברוב הפעמים הם מגיבים בין 10 דקות ל-24 שעות, במקרים חריגים שולחים שוב אז הם מגיביםלוקח להם בד"כ כמה שבועות כדי להגיב במייל (אם בכלל)
-
- הודעות: 502
- הצטרף: 12:41 05/05/2017
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
שלום וברכה לחברת ימות המשיחב"ה יום רביעי, כ"ג סיוון תשע"ט 26/06/2019
מומלץ מאוד מאוד שתתקשר אלהם בטלאפון 0773137770 שלוחה 6 3 ותשאל אותם אם הם קיבלו את ההודעה שלך
עריכה 07/07/19- אין צורך לשלוח עוד חשבוניות.
לקוחות יקרים
אנחנו מבקשים את עזרתכם:
כידוע חברות הסלולאר שינו את מדיניות החבילות
ואם פעם התוכנית הסלולארית שלכם היתה ללא הגבלה,
כיום החברות מציעות 2500/3000/5000 דקות
תלוי בחברות
באם יש לקוח שעבר את החבילה שלו , אפילו בכמה דקות
ויש לו את החשבונית ששם כתוב מחיר נוסף עבור החריגה,
נשמח מאוד באם יוכל לשלוח היום את החשבונית למייל של השרות לקוחות ולרשום בכותרת
"חשבונית חריגת דקות"
ולצרף את החשבונית,
כמו כן לקוח שיש לו חשבונית מהעבר בה היה "הכל כלול" ורשום בפירוט דקות שהוא דיבר מעל 4000 דקות, ולא חוייב עוד כסף, שישלח גם כזאת חשבונית וירשום בכותרת
"חשבונית הכל כלול"
לקוח שישלח חשבונית של "הכל כלול" או של "חריגת דקות" היום, יקבל לכל מערכת שיבקש מתנה מאיתנו 200 יחידות.
נא לציין במייל לאיזה מערכת לשייך את מתנת היחידות.
בברכה
מנחם
שלחתי מייל ולא קיבלתי כל תגובה על כך
אני מקווה ששלחתי לכתובת המייל הנכונה (y0773137770@gmail.com) אם לא זו הכתובת נא לעדכן
Re: עזרה להנהלה: למי שיש חשבונית של "חריגת דקות" או "הכל כלול"
בדרך כלל אין תגובה במיילים תתקשר ותגיד ששלחת מייל
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 35 אורחים