דף 1 מתוך 1

סרטוני הדרכה

נשלח: 13:08 22/06/2016
על ידי ימות המשיח
ימות המשיח מחפשת עובד / פרויקטור להכנת סרטוני הדרכה לשימוש במערכות.

דרישות:
1. ידע בסיסי בהכנסת סרטונים. (יש המון תוכנות פשוטות, אין צורך באפקטים, בסך הכל לכידת מסך, הקראה, ושילוב הלוגו של ימות המשיח בהתחלה)
2. יכולת הקראה רהוטה וברורה.
3. ידע מתקדם במערכות של ימות המשיח.

סרטוני ההדרכה יתחלקו למספר סוגים:
1.הדרכה לתפעול האתר: סרטונים קצרים כשבכל סרטון מסבירים על נושא מסויים, לדוגמה: סרטון הדרכה לתפעול ראשוני של המערכת (העלאת הודעת ברוכים הבאים, תפריט, והעלאת תכנים בשלוחה), סרטון הדרכה כיצד משנים סוג שלוחה, סרטון הדרכה כיצד מעבירים השמעה או כמות השמעות משלוחה לשלוחה, סרטון הדרכה כיצד מתפעלים את השיגור ההודעות מהעלאת רשימת התפוצה וההודעה ועד שיגור ההודעה) - כך סרטונים בסגנון זה שיתנו הסבר ותפעול מקיף למשתמש הרגיל שאין לו גישה להגדרות מתקדמות.

2. הדרכה לתפעול הגדרות מתקדמות: סרטונים קצרים על כל מודול, ההגדרות האפשריות, כל סרטון יגיע עם קובץ טקסט שבו ההגדרות שהוגדרו במהלך הסרטון.

3. הדרכה לתפעול דרך הטלפון: אמנם זה סרטון, ברקע ישמעו את הקריין יוצר הסרטון ואת המערכות של ימות המשיח, ועל המסך יהיו הסברים כתובים לגבי מה לוחצים, ומדוע. הסרטונים יקיפו את כל ההסברים לתפעול מערכת.

במידה ואת/ה חושב/ת שאת/ה מתאים לתפקיד - נא לשלוח מייל לchabadphone@gmail.com - לציין שהפניה היא בקשר להכנת הסרטונים, לציין את הידע הרלוונטי.

Re: סרטוני הדרכה

נשלח: 13:14 15/07/2016
על ידי אלי
זה עדיין אקטואלי?

Re: סרטוני הדרכה

נשלח: 11:03 17/07/2016
על ידי ימות המשיח
כן

Re: סרטוני הדרכה

נשלח: 00:19 24/08/2016
על ידי 0795020314
עדין רלוונטי?

Re: סרטוני הדרכה

נשלח: 11:45 24/08/2016
על ידי ימות המשיח
כן.

הוכנו סרטוני הדרכה בסיסיים של 1 (תפעול דרך האתר) שיעלו ללקוחות בקרוב.

עדיין יש צורך בניהול הפרויקט עבור 2 ו3 (הגדרות מתקדמות, וניהול טלפוני).

Re: סרטוני הדרכה

נשלח: 11:47 24/08/2016
על ידי מנחם מענדל מענדי
לאיפה פונים?

Re: סרטוני הדרכה

נשלח: 14:47 24/08/2016
על ידי ישעיה שיניוק
לאיפה פונים?
למייל שלהם בהודעה 1

Re: סרטוני הדרכה

נשלח: 02:25 18/06/2018
על ידי אאד
כן.

הוכנו סרטוני הדרכה בסיסיים של 1 (תפעול דרך האתר) שיעלו ללקוחות בקרוב.

עדיין יש צורך בניהול הפרויקט עבור 2 ו3 (הגדרות מתקדמות, וניהול טלפוני).
מה עם זה?