פתרון תקלת העומסים באצעות מספר נוסף למערכות מעל 75,000 דקות בחודש
נשלח: 11:24 27/04/2018
כפי שוודאי רבים שמו לב, בשבועיים האחרונים חלק מהקווים חווים קשיים בזמנים מסויימים להכנס לקו, ומקבלים "רשת תפוסה".
מקור התקלה הוא בהעברת השיחות לשרתי ימות המשיח מחברת הוט, ככל הנראה המתג שלהם לא בנוי לקבל את העומסים האלו ולכן בזמני עומס חלק מהמאזינים לא מצליחים להגיע לקו.
לוח הזמנים המקורי שקיבלנו מהוט לפתרון התקלה עבר, וקיבלנו אתמול פתרון חלקי, המתג שלהם עכשיו מעביר אלינו כמות גדולה יותר של שיחות אך עדיין לא בצורה מספיקה לפתור את התקלה לגמרי.
ככל הנראה ביום ראשון הוט יבצעו הרחבה נוספת, ובעוד כשבועיים יסיימו את העברת הפעילות של ימות המשיח למתג החדש של חברת הוט שם לא אמורות להיות בעיות כלל.
מכיוון שאיננו יודעים האם ההרחבה הנוספת שתבוצע ביום ראשון תספיק, קווים שיש להם מעל 75,000 דקות בחודש מוזמנים לפנות בדוא"ל לשרות הלקוחות עם הכותרת "בעקבות התקלה, בקשת מספר נוסף למערכת עם מעל 75,000 דקות".
במייל לפרט את מספר המערכת והסיסמה.
שרות הלקוחות יקצה עבורכם מספר נוסף בחברה אחרת, ואתם מתבקשים לפרסם אותו בכניסה לקו ולבקש מהמאזינים לחייג דרכו.
כמובן, המספר הנוסף לא ישפיע כלל על המספרים שקיימים כבר למערכת שלכם.
שימו לב, גם לאחר פתרון התקלה המספר הנוסף שתקבלו ימשיך לעבוד, כך שאין מה לחשוש בפרסום המספר.
מקור התקלה הוא בהעברת השיחות לשרתי ימות המשיח מחברת הוט, ככל הנראה המתג שלהם לא בנוי לקבל את העומסים האלו ולכן בזמני עומס חלק מהמאזינים לא מצליחים להגיע לקו.
לוח הזמנים המקורי שקיבלנו מהוט לפתרון התקלה עבר, וקיבלנו אתמול פתרון חלקי, המתג שלהם עכשיו מעביר אלינו כמות גדולה יותר של שיחות אך עדיין לא בצורה מספיקה לפתור את התקלה לגמרי.
ככל הנראה ביום ראשון הוט יבצעו הרחבה נוספת, ובעוד כשבועיים יסיימו את העברת הפעילות של ימות המשיח למתג החדש של חברת הוט שם לא אמורות להיות בעיות כלל.
מכיוון שאיננו יודעים האם ההרחבה הנוספת שתבוצע ביום ראשון תספיק, קווים שיש להם מעל 75,000 דקות בחודש מוזמנים לפנות בדוא"ל לשרות הלקוחות עם הכותרת "בעקבות התקלה, בקשת מספר נוסף למערכת עם מעל 75,000 דקות".
במייל לפרט את מספר המערכת והסיסמה.
שרות הלקוחות יקצה עבורכם מספר נוסף בחברה אחרת, ואתם מתבקשים לפרסם אותו בכניסה לקו ולבקש מהמאזינים לחייג דרכו.
כמובן, המספר הנוסף לא ישפיע כלל על המספרים שקיימים כבר למערכת שלכם.
שימו לב, גם לאחר פתרון התקלה המספר הנוסף שתקבלו ימשיך לעבוד, כך שאין מה לחשוש בפרסום המספר.