API - אפשרות של הקשות במהלך זיהוי דיבור
נשלח: 15:10 25/01/2018
ב"ה
לקוחות יקרים
בעקבות בקשת רבים הוספנו את האפשרות של הקשות במהלך זיהוי דיבור
כך שתוכלו להגיד ללקוח "אנא אמור או הקש ת.ז."
הערה חשובה: במצב שהלקוח השתמש בפועל במצב של הקשה ולא של הדיבור, אין חיוב על זיהוי דיבור, כי לא שלחנו בכלל למנוע של הזיהוי דיבור.
עודכן גם במקומו בהגדרות API
הערך הרביעי - voice
המידה ובערך השלישי הגדרתם voice כמו בדוגמאות 004 ו 005 אז ניתן לשנות את השפה שבה המנוע דיבור יחזיר את הנתונים
ברירת מחדל במידה וערך זה ריק, אז המנוע ינסה להחזיר תוצאות בעברית.
ניתן להגדיר שפות נוספות
לדוגמא אנגלית en-US, לרשימה המלאה של השפות האפשריות לחצו כאן (בבניה), בנתיים פנו לשרות לקוחות יש יותר מ100 שפות נתמכות.
שימו לב שהמערכת ממירה את השפה ברירת מחדל בעברית, באם מוגדר במערכת או בשלוחה ערך lang, המערכת מתחשבת בו, ובאם הגדרתם בערך הרביעי את השפה, זה יגבור מעל כולם.
הערך החמישי - voice
במידה והגדרתם בערך השלישי voice אז הערך החמישי הוא האם לחסום הקשות במהלך דיבור, ברירת מחדל ניתן גם להקיש ספרות והמערכת תשלח לכם את ההקשות הכותרת Digits לדוגמא הלקוח הקיש 1234 אז תקבלו לAPI בחזרה Digits-1234
בשביל לחסום את ההקשות - ובמידה והלקוח הקיש יודיע שלא זוהה דיבור וינסה שוב להקליט ולזהות דיבור הכניסו בערך החמישי no - כמו בדוגמא 005
הערך השישי - voice
במידה והגדרתם בערך השלישי voice אז הערך השישי הוא הכמות הקמסימלית של הספרות שהלקוח יכול להקיש, ברירת מחדל 0 כלומר ללא הגבלה, ניתן לראות בדוגמא 006 הגבלה ל 30 ספרות.
לקוחות יקרים
בעקבות בקשת רבים הוספנו את האפשרות של הקשות במהלך זיהוי דיבור
כך שתוכלו להגיד ללקוח "אנא אמור או הקש ת.ז."
הערה חשובה: במצב שהלקוח השתמש בפועל במצב של הקשה ולא של הדיבור, אין חיוב על זיהוי דיבור, כי לא שלחנו בכלל למנוע של הזיהוי דיבור.
עודכן גם במקומו בהגדרות API
קוד: בחירת הכל
api_004=CCC,yes,voice
api_005=DDD,yes,voice,en-US,no
api_006=EEE,yes,voice,en-US,,30
הערך הרביעי - voice
המידה ובערך השלישי הגדרתם voice כמו בדוגמאות 004 ו 005 אז ניתן לשנות את השפה שבה המנוע דיבור יחזיר את הנתונים
ברירת מחדל במידה וערך זה ריק, אז המנוע ינסה להחזיר תוצאות בעברית.
ניתן להגדיר שפות נוספות
לדוגמא אנגלית en-US, לרשימה המלאה של השפות האפשריות לחצו כאן (בבניה), בנתיים פנו לשרות לקוחות יש יותר מ100 שפות נתמכות.
שימו לב שהמערכת ממירה את השפה ברירת מחדל בעברית, באם מוגדר במערכת או בשלוחה ערך lang, המערכת מתחשבת בו, ובאם הגדרתם בערך הרביעי את השפה, זה יגבור מעל כולם.
הערך החמישי - voice
במידה והגדרתם בערך השלישי voice אז הערך החמישי הוא האם לחסום הקשות במהלך דיבור, ברירת מחדל ניתן גם להקיש ספרות והמערכת תשלח לכם את ההקשות הכותרת Digits לדוגמא הלקוח הקיש 1234 אז תקבלו לAPI בחזרה Digits-1234
בשביל לחסום את ההקשות - ובמידה והלקוח הקיש יודיע שלא זוהה דיבור וינסה שוב להקליט ולזהות דיבור הכניסו בערך החמישי no - כמו בדוגמא 005
הערך השישי - voice
במידה והגדרתם בערך השלישי voice אז הערך השישי הוא הכמות הקמסימלית של הספרות שהלקוח יכול להקיש, ברירת מחדל 0 כלומר ללא הגבלה, ניתן לראות בדוגמא 006 הגבלה ל 30 ספרות.