דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא
נשלח: 23:33 17/10/2017
מנהלי קווים ולקוחות יקרים.
כל מי שנחסם לו הקו על ידי חברות התקשורת (בהוראת עסקני עמותת ועדת הרבנים), או שהוא מאזין קבוע לקו שנחסם, להלן דרכי טיפול אפשריים.
למנהלי קווים:
1. הזמנת מספר בזק, ולנייד אותו אלינו (הועדה חוסמת הרבה יותר מספרים שנמצאים בטווחים העסקיים של חברות התקשורת, ופחות מהטווחים הפרטיים) (מתקשרים לבזק, ומבקשים מספר וירטואלי נוסף לקו קיים).
2. לפנות לשרות הלקוחות של ימות המשיח במייל y0773137770@gmail.com ולבקש טופס של הועדה, תשומת ליבם של הבוחרים באופציה זו מופנה לכך שלאחר שהם בוחרים בה הם כפופים להוראות העסקנים (שלצערנו מסרבים בכלל לנסח את הכללים שהם עובדים לפיהם), וכן שרובם המוחלט של הבקשות לא מאושרות על ידי העסקנים.
3. לפנות לשרות הלקוחות שלנו שיגדירו מספרים אישיים לכל אחד מהמאזינים שלך.
מאזינים + מנהלי קווים:
4. החסימה מתבצעת בפועל על ידי חברות התקשורת, ובידים שלהם לשחרר אותה. כדאי לפנות לחברות התקשרות וכן להפנות את המאזינים לחברות התקשורת שלהם ולהפעיל לחץ (יש לקוחות שמספרים שזה פותר את הבעיה האישית שלהם, ומבטלים להם את החסימה הספציפית).
5. במידה ותשובת חברת התקשורת לא מספקת אתכם, או שהם מסרבים לפתוח את החסימה, יש לפנות וכן להנחות את המאזינים לפנות למשרד התקשורת (בטלפון, פקס ודוא"ל), לשלוח לו את סיפור המקרה, ולמה משמש הקו שלכם, ולהסביר שחלילה לא מדובר על תכנים המנוגדים להלכה, ואין שום סיבה שינתקו את הקו. ידוע לנו על מספר מקרים שבהם המשרד טיפל בנושא מול הועדה, ולבסוף המספרים נפתחו. מצ"ב לינק לפרטי הקשר במשרד התקשורת http://www.moc.gov.il/76-he/MOC.aspx מומלץ לפנות בדוא"ל בפקס ובטלפון לאגף הפיקוח, לשכת השר ולשכת המנכ"ל. חובה לשלוח למשרד התקשורת את את ההתכתבות עם חברת התקשורת, ולהסביר מדוע תשובת החברה לא מספקת אתכם, ולכן אתם נאלצים לפנות לבקשת עזרה מממשרד התקשורת.
6. לועדה יש רבנים (שלצערנו ככל הנראה מנותקים ממה שקורה בפועל על ידי העסקנים), מומלץ שתפנו ישירות לרבני הועדה, הרב ברוך שרגא, הרב עמרם הופמן, הרב בנימין וואזנר, הרב צבי פרידמן, הרב ישראל פישביין. הם אלו שיכולים להורות לעסקנים שאמורים להיות כפופים אליהם לשנות את המדיניות של רדיפת הציבור.
מומלץ להשתמש ביותר מפתרון אחד מתוך הרשימה.
כל מי שנחסם לו הקו על ידי חברות התקשורת (בהוראת עסקני עמותת ועדת הרבנים), או שהוא מאזין קבוע לקו שנחסם, להלן דרכי טיפול אפשריים.
למנהלי קווים:
1. הזמנת מספר בזק, ולנייד אותו אלינו (הועדה חוסמת הרבה יותר מספרים שנמצאים בטווחים העסקיים של חברות התקשורת, ופחות מהטווחים הפרטיים) (מתקשרים לבזק, ומבקשים מספר וירטואלי נוסף לקו קיים).
2. לפנות לשרות הלקוחות של ימות המשיח במייל y0773137770@gmail.com ולבקש טופס של הועדה, תשומת ליבם של הבוחרים באופציה זו מופנה לכך שלאחר שהם בוחרים בה הם כפופים להוראות העסקנים (שלצערנו מסרבים בכלל לנסח את הכללים שהם עובדים לפיהם), וכן שרובם המוחלט של הבקשות לא מאושרות על ידי העסקנים.
3. לפנות לשרות הלקוחות שלנו שיגדירו מספרים אישיים לכל אחד מהמאזינים שלך.
מאזינים + מנהלי קווים:
4. החסימה מתבצעת בפועל על ידי חברות התקשורת, ובידים שלהם לשחרר אותה. כדאי לפנות לחברות התקשרות וכן להפנות את המאזינים לחברות התקשורת שלהם ולהפעיל לחץ (יש לקוחות שמספרים שזה פותר את הבעיה האישית שלהם, ומבטלים להם את החסימה הספציפית).
5. במידה ותשובת חברת התקשורת לא מספקת אתכם, או שהם מסרבים לפתוח את החסימה, יש לפנות וכן להנחות את המאזינים לפנות למשרד התקשורת (בטלפון, פקס ודוא"ל), לשלוח לו את סיפור המקרה, ולמה משמש הקו שלכם, ולהסביר שחלילה לא מדובר על תכנים המנוגדים להלכה, ואין שום סיבה שינתקו את הקו. ידוע לנו על מספר מקרים שבהם המשרד טיפל בנושא מול הועדה, ולבסוף המספרים נפתחו. מצ"ב לינק לפרטי הקשר במשרד התקשורת http://www.moc.gov.il/76-he/MOC.aspx מומלץ לפנות בדוא"ל בפקס ובטלפון לאגף הפיקוח, לשכת השר ולשכת המנכ"ל. חובה לשלוח למשרד התקשורת את את ההתכתבות עם חברת התקשורת, ולהסביר מדוע תשובת החברה לא מספקת אתכם, ולכן אתם נאלצים לפנות לבקשת עזרה מממשרד התקשורת.
6. לועדה יש רבנים (שלצערנו ככל הנראה מנותקים ממה שקורה בפועל על ידי העסקנים), מומלץ שתפנו ישירות לרבני הועדה, הרב ברוך שרגא, הרב עמרם הופמן, הרב בנימין וואזנר, הרב צבי פרידמן, הרב ישראל פישביין. הם אלו שיכולים להורות לעסקנים שאמורים להיות כפופים אליהם לשנות את המדיניות של רדיפת הציבור.
מומלץ להשתמש ביותר מפתרון אחד מתוך הרשימה.