דף 1 מתוך 4

דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 23:33 17/10/2017
על ידי ימות המשיח
מנהלי קווים ולקוחות יקרים.

כל מי שנחסם לו הקו על ידי חברות התקשורת (בהוראת עסקני עמותת ועדת הרבנים), או שהוא מאזין קבוע לקו שנחסם, להלן דרכי טיפול אפשריים.


למנהלי קווים:

1. הזמנת מספר בזק, ולנייד אותו אלינו (הועדה חוסמת הרבה יותר מספרים שנמצאים בטווחים העסקיים של חברות התקשורת, ופחות מהטווחים הפרטיים) (מתקשרים לבזק, ומבקשים מספר וירטואלי נוסף לקו קיים).

2. לפנות לשרות הלקוחות של ימות המשיח במייל y0773137770@gmail.com ולבקש טופס של הועדה, תשומת ליבם של הבוחרים באופציה זו מופנה לכך שלאחר שהם בוחרים בה הם כפופים להוראות העסקנים (שלצערנו מסרבים בכלל לנסח את הכללים שהם עובדים לפיהם), וכן שרובם המוחלט של הבקשות לא מאושרות על ידי העסקנים.

3. לפנות לשרות הלקוחות שלנו שיגדירו מספרים אישיים לכל אחד מהמאזינים שלך.


מאזינים + מנהלי קווים:

4. החסימה מתבצעת בפועל על ידי חברות התקשורת, ובידים שלהם לשחרר אותה. כדאי לפנות לחברות התקשרות וכן להפנות את המאזינים לחברות התקשורת שלהם ולהפעיל לחץ (יש לקוחות שמספרים שזה פותר את הבעיה האישית שלהם, ומבטלים להם את החסימה הספציפית).

5. במידה ותשובת חברת התקשורת לא מספקת אתכם, או שהם מסרבים לפתוח את החסימה, יש לפנות וכן להנחות את המאזינים לפנות למשרד התקשורת (בטלפון, פקס ודוא"ל), לשלוח לו את סיפור המקרה, ולמה משמש הקו שלכם, ולהסביר שחלילה לא מדובר על תכנים המנוגדים להלכה, ואין שום סיבה שינתקו את הקו. ידוע לנו על מספר מקרים שבהם המשרד טיפל בנושא מול הועדה, ולבסוף המספרים נפתחו. מצ"ב לינק לפרטי הקשר במשרד התקשורת http://www.moc.gov.il/76-he/MOC.aspx מומלץ לפנות בדוא"ל בפקס ובטלפון לאגף הפיקוח, לשכת השר ולשכת המנכ"ל. חובה לשלוח למשרד התקשורת את את ההתכתבות עם חברת התקשורת, ולהסביר מדוע תשובת החברה לא מספקת אתכם, ולכן אתם נאלצים לפנות לבקשת עזרה מממשרד התקשורת.

6. לועדה יש רבנים (שלצערנו ככל הנראה מנותקים ממה שקורה בפועל על ידי העסקנים), מומלץ שתפנו ישירות לרבני הועדה, הרב ברוך שרגא, הרב עמרם הופמן, הרב בנימין וואזנר, הרב צבי פרידמן, הרב ישראל פישביין. הם אלו שיכולים להורות לעסקנים שאמורים להיות כפופים אליהם לשנות את המדיניות של רדיפת הציבור.


מומלץ להשתמש ביותר מפתרון אחד מתוך הרשימה.

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 12:17 18/10/2017
על ידי BY6199
מנהלי קווים ולקוחות יקרים.
5. לועדה יש רבנים (שלצערנו ככל הנראה מנותקים ממה שקורה בפועל על ידי העסקנים), מומלץ שתפנו ישירות לרבני הועדה, הרב ברוך שרגא, הרב עמרם הופמן, הרב בנימין וואזנר, הרב צבי פרידמן, הרב ישראל פישביין. הם אלו שיכולים להורות לעסקנים שאמורים להיות כפופים אליהם לשנות את המדיניות של רדיפת הציבור.
לרוב מנהלי המערכות ומשתמשיהם שמות אלו אנונימיים ואפילו הם הם מוכרים זה בד"כ מקריאת השם באיזה פרסום וכדומה.

רצוי מאוד שמי שיש לו פרטי התקשרות עם אותם רבנים (חברי ועד בעמותה) שיעלה אותם לכאן, אינני מתכוון לפרטים אישיים של מספר נייד שיהפוך למטרד, אולם כתובת לדואר וכמו"כ מספר פקס דוא"ל ועוד. יהא לברכה

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 19:30 18/10/2017
על ידי ימות המשיח
עדכון
קיבלנו היום משוב מלקוחות נוספים שפנו למשרד התקשורת.
הם ציינו במה הקו שלהם עוסק מה מטרתו וכיצד הציבור / קהילה / משפחה נפגעים מכך שהקו חסום.
משרד התקשורת פנה לועדת הרבנים, והועדה פתחה את הקו!
מה שטפסים, שיחות והתחננויות לא עשו, משרד התקשורת עשה.

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 19:58 18/10/2017
על ידי 054
אני אישי יודע על הרב הופמן שהעסקנים לא מצייתים לו מכמה מקרים

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 20:10 18/10/2017
על ידי 0795020314
אני אישי יודע על הרב הופמן שהעסקנים לא מצייתים לו מכמה מקרים
אני שמעתי על מקרה שלא צייתו לרב פישביין.
אבל זה לא מקור 100% מוסמך

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 12:13 19/10/2017
על ידי BY6199
עדכון
קיבלנו היום משוב מלקוחות נוספים שפנו למשרד התקשורת.
הם ציינו במה הקו שלהם עוסק מה מטרתו וכיצד הציבור / קהילה / משפחה נפגעים מכך שהקו חסום.
משרד התקשורת פנה לועדת הרבנים, והועדה פתחה את הקו!
מה שטפסים, שיחות והתחננויות לא עשו, משרד התקשורת עשה.
שלום רב,

בהמשך לפנייתך, להלן מענה וועדת הרבנים.

ממענה ועדת הרבנים עולה, כי לא הוגש טופס הצהרה לוועדה לצורך אישור הקו.

לשירותך.

בברכה,
Pnina Zakroisky
Coordinator of public Applications
Israeli Ministry of Communications
semel1afcaf
פנינה זקרויסקי
מרכזת פניות ציבור
משרד התקשורת
http://www.moc.gov.il





From: ועדת הרבנים - פניות הציבור
Sent: Thursday, October 19, 2017 11:39 AM
To: דולי דדון
Cc: פנינה זקרויסקי; תיבה נוסף
Subject: Re: פניה מס' 115271- ועדת הרבנים



כלל לא הגיש טופס הצהרה לאישור הקו
לא טרם חסימתו, ואף נכון לרגע זה עדיין לא הגיש


ועדת הרבנים לעניני תקשורת | מחלקת פניות ציבור | טל' 02-5381858


Sent: Wednesday, October 18, 2017 8:48 PM
To: Pnyot; לשכת מנכ"ל משרד התקשורת; פקס משאבי אנוש; לשכת שר התקשורת
Cc: דוברות משרד התקשורת; מייל למשפטי; אלון זולר


------------------------------------------------------------------------------------------------

הנדון: פנייתך ללשכת מנכ"ל משרד התקשורת


הריני לאשר קבלת פנייתך מיום 18.10.17 בנושא ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

פנייתך הועברה לטיפולה של מנהלת תחום פניות הציבור, הגב' דולי דדון איזנברג אשר תשיב לך במישרין.

לבירור הטיפול בפנייה או במידה ותידרשנה הבהרות נוספות, נא לפנות ישירות לאגף פניות הציבור על פי סדר העדיפות הבא:

באמצעות טופס פנייה מקוון באתר האינטרנט של משרד התקשורת: www.moc.gov.il
באמצעות דואר אלקטרוני: pnyot@moc.gov.il
באמצעות פקס: 03-5198106
באמצעות דואר: משרד התקשורת רח' אחד העם 9 תל אביב 61290, תחום פניות הציבור.
באמצעות טלפון שמספרו: 03-5198231.
לתשומת לבך! זמני מענה טלפוני באגף פניות הציבור: בימים א'- ה' בין השעות 11:00 - 10:00 , 14:00 - 13:00.

בברכה,
אפרת טולדנו
רכזת לשכה בכירה

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 12:16 19/10/2017
על ידי כותב מוסמך
יפה משמע שאם הגישו טופס
משרד התקשורת גורם לפתיחת הקו

כדאי לנסח מכתב שאותו ישלחו למשרד התקשורת

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 12:20 19/10/2017
על ידי BY6199
יפה משמע שאם הגישו טופס
משרד התקשורת גורם לפתיחת הקו

כדאי לנסח מכתב שאותו ישלחו למשרד התקשורת
הם לא צד בעניין שום בעל מערכת לא צריך לשלוח טופס וכל הנוהל שהכל נסגר סדרות מראש כל עוד לא אושר הוא פשע.

לעתים אין ברירה ושולחים טופס, כרגע זה הזמן לטפל בזה אחת ולתמיד ולטפל בפשע הזה.

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 20:40 19/10/2017
על ידי לומד
יפה משמע שאם הגישו טופס
משרד התקשורת גורם לפתיחת הקו

כדאי לנסח מכתב שאותו ישלחו למשרד התקשורת
הם לא צד בעניין שום בעל מערכת לא צריך לשלוח טופס וכל הנוהל שהכל נסגר סדרות מראש כל עוד לא אושר הוא פשע.

לעתים אין ברירה ושולחים טופס, כרגע זה הזמן לטפל בזה אחת ולתמיד ולטפל בפשע הזה.
מצד שני, לועדת הרבנים יש איזשהו חוזה מנוסח שכשפותחים קו בנייד, זה על דעת זה, (נדמה לי שבפלאפון, הם שולחים את זה בדואר), וכנראה שם הם מעוגנים חוקית, שהם יכולים לחסום מה שחברי הועדה מחליטים, והאמת שזה מוזר שמשרד התקשורת מתערבת בנעשה שם, (לא שמענו שמשרד התקשורת מתערבת בחברת סינון אינטרנט).

Re: דרכי טיפול לנפגעים מחסימות - מומלץ לקרוא

נשלח: 22:16 19/10/2017
על ידי BY6199
יפה משמע שאם הגישו טופס
משרד התקשורת גורם לפתיחת הקו

כדאי לנסח מכתב שאותו ישלחו למשרד התקשורת
הם לא צד בעניין שום בעל מערכת לא צריך לשלוח טופס וכל הנוהל שהכל נסגר סדרות מראש כל עוד לא אושר הוא פשע.

לעתים אין ברירה ושולחים טופס, כרגע זה הזמן לטפל בזה אחת ולתמיד ולטפל בפשע הזה.
מצד שני, לועדת הרבנים יש איזשהו חוזה מנוסח שכשפותחים קו בנייד, זה על דעת זה, (נדמה לי שבפלאפון, הם שולחים את זה בדואר), וכנראה שם הם מעוגנים חוקית, שהם יכולים לחסום מה שחברי הועדה מחליטים, והאמת שזה מוזר שמשרד התקשורת מתערבת בנעשה שם, (לא שמענו שמשרד התקשורת מתערבת בחברת סינון אינטרנט).
אין שום חוזה ושום דבר ברוב החברות ורוב האנשים גם לא חתמו עליו ומקסימום לדבריך קיבלו בדואר אחרי החודש מהחיבור.
משרד התקשורת מפקח על כל מפעילי הרט"ן, מנגד משרד התקשורת אינו מפקח על חברות סינון אם כי מפקח על ספקי סינון, במידה ונטפרי היה הספק ולא רק המסנן היית יכול לפנות למשרד התקשורת והוא היה עלול להתערב במידה והיו דברים לא תקינים, (אני לא סבור שיש)