שינוי אורך ההקלטה - הקלטת השם - בהתחברות הלקוח בפעם הראשונה
נשלח: 14:18 24/01/2017
ב"ה
שינוי אורך ההקלטה - הקלטת השם - בהתחברות הלקוח בפעם הראשונה
כאשר מוגדר התחברות לפי זיהוי טלפוני או רשימה וכד', בפעם הראשונה ברירת המחדל היא שהלקוח מקליט את שמו
פנו כמה לקוחות ואמרו שהם רוצים להקליט בהודעה זו לא רק את השם אלא כמה פרטים ולכן רוצים שההודעה תוכל להיות יותר ארוכה
להלן ההגדרות:
ברירת מחדל בהקלטה היא שמקסימום ההקלטה באורך 4 שניות כאשר לאחר 2 שניות שקט ההקלטה נפסקת לבד.
אם רוצים לשנות את זמן השקט או את מקסימום אורך ההודעה ניתן בערכים הבאים:
בדוגמא כאן רואים שמקסיצום אורך ההקלטה 10 שניות, וההקלטה תפסק לאחר 5 שניות של שקט.(תמיד ניתן לסיים את ההקלטה מיידית על ידי הקשת סולמית)
שינוי אורך ההקלטה - הקלטת השם - בהתחברות הלקוח בפעם הראשונה
כאשר מוגדר התחברות לפי זיהוי טלפוני או רשימה וכד', בפעם הראשונה ברירת המחדל היא שהלקוח מקליט את שמו
פנו כמה לקוחות ואמרו שהם רוצים להקליט בהודעה זו לא רק את השם אלא כמה פרטים ולכן רוצים שההודעה תוכל להיות יותר ארוכה
להלן ההגדרות:
ברירת מחדל בהקלטה היא שמקסימום ההקלטה באורך 4 שניות כאשר לאחר 2 שניות שקט ההקלטה נפסקת לבד.
אם רוצים לשנות את זמן השקט או את מקסימום אורך ההודעה ניתן בערכים הבאים:
קוד: בחירת הכל
enter_id_record_wait=5
enter_id_record_time=10