כמה הערות והארות והבהרות.
1) המקשים נשמרים בכל מערכת כאותם מקשים. כלומר מקש 1 ישאר אותו מספר בכל קו שיוגדר ההגדרה.
2) בגישה דרך רחובות-YEMOT ולא בבזבל (טלזר) - YMT , הוא ישמיע "שירות זה אינו פעיל דרך מספר הגישה אותו קיבלתם אנא פנו לשירות הלקוחות".
3) השירות רק למערכות תוכן ולא למספרים מחוץ לימות המשיח.
4) לא ניתן להגדיר הודעות מערכת.
1. מה הכוונה, שאם אחד המשתמשים הגדיר שיחה מקוצרת 5 לואצאפ פון האישי שלו כל מי שמחייג מהמספר הגישה הזה יגיע לאותו מקום?
2. אני יבדוק.
3. תזכיר לי מה זה ניתוביה?