דף 1 מתוך 1

הפניית שיחות בכניסה למערכת

נשלח: 22:57 03/09/2016
על ידי יהודי
אני מעוניין שכשנכנסים לשלוחה ראשית יופנו כל הטלפונים לשלוחה 2 לדוגמא, אבל לאחמ"כ שיוכלו להסתובב חופשי במערכת (ע"י הקשת #).
ב-"הפניית משתמשים לשלוחות שונות לפי רשימת התפוצה" א"א במצב זה להגדיר את השלוחה הראשית כתפריט ולכן לאחר הכניסה\הפניה אין אפשרות לצאת לאחמ"כ לשום שלוחה אחרת.

Re: הפניית שיחות בכניסה למערכת

נשלח: 00:06 04/09/2016
על ידי מאזין נלהב
תפתח עוד מערכת, ותגדיר הפנייה לתוך שלוחה לשלוחה 2
(בתשלום, בשירות לקוחות)

Re: הפניית שיחות בכניסה למערכת

נשלח: 00:32 04/09/2016
על ידי יהודי
בטוח שאין משהו יותר פשוט?

Re: הפניית שיחות בכניסה למערכת

נשלח: 11:29 04/09/2016
על ידי ביתר טהורה
בטוח שאין משהו יותר פשוט?
ברור שיש. בשירות לקוחות תבקש שכל השיחות הנכנסות יופנו ישר לשלוחה 11 והיא תהיה פילטר. לאחמ"כ שיקישו סולמית הם יסתובבו במערכת

Re: הפניית שיחות בכניסה למערכת

נשלח: 12:40 04/09/2016
על ידי יהודי
רעיון מבריק!
(בתנאי שבמערכת עושים את זה)
מה שמיוחד ברעיון: שאפשר לבקש ח"פ מהמערכת ולאחמ"כ לשחק עם הפילטר איך שרוצים.