פשוט לא מחייג (טו טו טו)
נשלח: 09:14 10/05/2020
מישהו יכול לעזור לי להבין למה א"א לחייג למערכת 026643149?
קשור אולי למה שהגדרתי אתמול בערב כמ"ש ב: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=2 {יצירת הקובץ ivr.png בשלוחה ראשית}.
וזמ"ש:
"באם לא קיים קובץ ivr.ini יש לנקוט בשתי פעולות,
1- לעמוד בשלוחה הראשית בכרטסת ניהול קבצים להקיש עם העכבר הקשה ימנית על הקובץ שנקרא "ext.ini" ולשנות את שמו ל "ivr.ini"
יצירת קובץ ivr.png
יצירת קובץ ivr.png (47.25 KiB)
2- עכשיו תעמדו על כרטסת "הגדרות מתקדמות" יופיע לכם הודעה "צור את הקובץ" זה יצור לכם קובץ "ext.ini" חדש"
זה המספר ואני לא מצליח לחייג 026643149... ניסתי מ2 מכשירים וגם יש שידורים של תפילות אז השדרן אמר שלא הצליח לחייג הבוקר......
קשור להגדרה שעשיתי? או מה לעשות?
תודה רבה!!
קשור אולי למה שהגדרתי אתמול בערב כמ"ש ב: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=2 {יצירת הקובץ ivr.png בשלוחה ראשית}.
וזמ"ש:
"באם לא קיים קובץ ivr.ini יש לנקוט בשתי פעולות,
1- לעמוד בשלוחה הראשית בכרטסת ניהול קבצים להקיש עם העכבר הקשה ימנית על הקובץ שנקרא "ext.ini" ולשנות את שמו ל "ivr.ini"
יצירת קובץ ivr.png
יצירת קובץ ivr.png (47.25 KiB)
2- עכשיו תעמדו על כרטסת "הגדרות מתקדמות" יופיע לכם הודעה "צור את הקובץ" זה יצור לכם קובץ "ext.ini" חדש"
זה המספר ואני לא מצליח לחייג 026643149... ניסתי מ2 מכשירים וגם יש שידורים של תפילות אז השדרן אמר שלא הצליח לחייג הבוקר......
קשור להגדרה שעשיתי? או מה לעשות?
תודה רבה!!