דף 1 מתוך 1

לקוח יקר עדיין לא נרשמת לקבלת צנתוקים

נשלח: 03:14 07/05/2020
על ידי יענקלה פאדראדצ'יק
ברצוני לשאול
האם שייך להגדיר (במערכת avr) שכל מי שעדיין לא נרשם לקבלת צנתוקים זה יגיד לו מיד כשהוא מתקשר "עדיין לא נרשמת לקבלת צנתוקים, לאישור קבלת צינתוקים הקש 1 להרשמה פעם אחרת הקש... ורק אחרי הבחירה זה יעבור לקו
כמו בוואצאפון
תודה רבה

Re: לקוח יקר עדיין לא נרשמת לקבלת צנתוקים

נשלח: 17:52 07/05/2020
על ידי איש ימיני
ניתן חלקית, שכל מי שמתקשר בפעם הראשונה בלבד יועבר לשלוחה של הוספה והסרה
ע"י הגדרת הפניה לפי רש"ת ולהגדיר שאחר השלוחה של הצינתוקים יגיע לשלוחת הסרה מרש"ת