לקוח יקר עדיין לא נרשמת לקבלת צנתוקים

יענקלה פאדראדצ'יק
הודעות: 39
הצטרף: 15:02 13/07/2017

לקוח יקר עדיין לא נרשמת לקבלת צנתוקים

שליחהעל ידי יענקלה פאדראדצ'יק » 03:14 07/05/2020

ברצוני לשאול
האם שייך להגדיר (במערכת avr) שכל מי שעדיין לא נרשם לקבלת צנתוקים זה יגיד לו מיד כשהוא מתקשר "עדיין לא נרשמת לקבלת צנתוקים, לאישור קבלת צינתוקים הקש 1 להרשמה פעם אחרת הקש... ורק אחרי הבחירה זה יעבור לקו
כמו בוואצאפון
תודה רבה

איש ימיני
הודעות: 220
הצטרף: 17:30 18/02/2020
מיקום: ירושלים

Re: לקוח יקר עדיין לא נרשמת לקבלת צנתוקים

שליחהעל ידי איש ימיני » 17:52 07/05/2020

ניתן חלקית, שכל מי שמתקשר בפעם הראשונה בלבד יועבר לשלוחה של הוספה והסרה
ע"י הגדרת הפניה לפי רש"ת ולהגדיר שאחר השלוחה של הצינתוקים יגיע לשלוחת הסרה מרש"ת


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] | 5 אורחים