דף 1 מתוך 2

הפעלת קו חדש

נשלח: 22:28 26/04/2020
על ידי כלומר
שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:29 26/04/2020
על ידי אברהם אברהם
שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!
תגדיר שלוחה מסויימת דרך הניהול בטלפון - ואז ייפתח לך לכאו'

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:31 26/04/2020
על ידי כלומר
העניין הוא שכרגע זה נראה שאף שלוחה לא מוגדרת, וכשמתקשרים למערכת שומעים "המספר לא מחובר".
[אולי אני צריך להתקשר מהמספר שהגדרתי בתור מנהל? הבעיה שהגדרתי מספר כשר, בזמן שמספר המערכת - כרגע- חסומה לכשרים]

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:33 26/04/2020
על ידי 0795702821
תתקשר דרך מערכת לניתוב מערכות או הימות יש שלוחה שמעביר לכל המערכות (נדמה לי לא בדקתי)

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:33 26/04/2020
על ידי שמחת הרגל
תתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:40 26/04/2020
על ידי כלומר
תתקשר דרך מערכת לניתוב מערכות או הימות יש שלוחה שמעביר לכל המערכות (נדמה לי לא בדקתי)
ע"י ניתוב ממערכת אחרת אני שומע הודעה "שירות זה אינו פעיל דרך מספר הגישה אליו חייגתם, אנא פנו לשירות הלקוחות"

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:42 26/04/2020
על ידי כלומר
תתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך
העניין הוא שהמספר שהגדרתי בתור מנהל הוא מספר כשר, -שמספר המערכת חסומה לו
ממספר אחר - לא כשר - אני לא מצליח להתחבר

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:44 26/04/2020
על ידי מתעניין
תנסה לשנות באתר בלשונית שיגור הודעות
בהגדרות קמפיין
שיהיה פתוח לכולם

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:45 26/04/2020
על ידי אברהם אברהם
שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!
תנסה להגדיר שלוחה אחת דרך הלשונית "הגדרות בשלוחה"
לא משנה מה
אח"כ תעשה אישור

Re: הפעלת קו חדש

נשלח: 22:45 26/04/2020
על ידי שמחת הרגל
תתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך
העניין הוא שהמספר שהגדרתי בתור מנהל הוא מספר כשר, -שמספר המערכת חסומה לו
ממספר אחר - לא כשר - אני לא מצליח להתחבר
אפשר מכל טלפון