הפעלת קו חדש

כלומר
הודעות: 40
הצטרף: 08:29 22/04/2020

הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי כלומר » 22:28 26/04/2020

שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!

אברהם אברהם
הודעות: 473
הצטרף: 21:06 21/08/2017

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי אברהם אברהם » 22:29 26/04/2020

שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!
תגדיר שלוחה מסויימת דרך הניהול בטלפון - ואז ייפתח לך לכאו'

כלומר
הודעות: 40
הצטרף: 08:29 22/04/2020

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי כלומר » 22:31 26/04/2020

העניין הוא שכרגע זה נראה שאף שלוחה לא מוגדרת, וכשמתקשרים למערכת שומעים "המספר לא מחובר".
[אולי אני צריך להתקשר מהמספר שהגדרתי בתור מנהל? הבעיה שהגדרתי מספר כשר, בזמן שמספר המערכת - כרגע- חסומה לכשרים]

0795702821
הודעות: 66
הצטרף: 20:44 14/03/2018

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי 0795702821 » 22:33 26/04/2020

תתקשר דרך מערכת לניתוב מערכות או הימות יש שלוחה שמעביר לכל המערכות (נדמה לי לא בדקתי)

שמחת הרגל
הודעות: 77
הצטרף: 20:25 15/11/2016

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי שמחת הרגל » 22:33 26/04/2020

תתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך

כלומר
הודעות: 40
הצטרף: 08:29 22/04/2020

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי כלומר » 22:40 26/04/2020

תתקשר דרך מערכת לניתוב מערכות או הימות יש שלוחה שמעביר לכל המערכות (נדמה לי לא בדקתי)
ע"י ניתוב ממערכת אחרת אני שומע הודעה "שירות זה אינו פעיל דרך מספר הגישה אליו חייגתם, אנא פנו לשירות הלקוחות"

כלומר
הודעות: 40
הצטרף: 08:29 22/04/2020

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי כלומר » 22:42 26/04/2020

תתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך
העניין הוא שהמספר שהגדרתי בתור מנהל הוא מספר כשר, -שמספר המערכת חסומה לו
ממספר אחר - לא כשר - אני לא מצליח להתחבר

מתעניין
הודעות: 664
הצטרף: 15:54 08/10/2017

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי מתעניין » 22:44 26/04/2020

תנסה לשנות באתר בלשונית שיגור הודעות
בהגדרות קמפיין
שיהיה פתוח לכולם

אברהם אברהם
הודעות: 473
הצטרף: 21:06 21/08/2017

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי אברהם אברהם » 22:45 26/04/2020

שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!
תנסה להגדיר שלוחה אחת דרך הלשונית "הגדרות בשלוחה"
לא משנה מה
אח"כ תעשה אישור

שמחת הרגל
הודעות: 77
הצטרף: 20:25 15/11/2016

Re: הפעלת קו חדש

שליחהעל ידי שמחת הרגל » 22:45 26/04/2020

תתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך
העניין הוא שהמספר שהגדרתי בתור מנהל הוא מספר כשר, -שמספר המערכת חסומה לו
ממספר אחר - לא כשר - אני לא מצליח להתחבר
אפשר מכל טלפון


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 46 אורחים