שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!
הפעלת קו חדש
-
- הודעות: 473
- הצטרף: 21:06 21/08/2017
Re: הפעלת קו חדש
תגדיר שלוחה מסויימת דרך הניהול בטלפון - ואז ייפתח לך לכאו'שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!
Re: הפעלת קו חדש
העניין הוא שכרגע זה נראה שאף שלוחה לא מוגדרת, וכשמתקשרים למערכת שומעים "המספר לא מחובר".
[אולי אני צריך להתקשר מהמספר שהגדרתי בתור מנהל? הבעיה שהגדרתי מספר כשר, בזמן שמספר המערכת - כרגע- חסומה לכשרים]
[אולי אני צריך להתקשר מהמספר שהגדרתי בתור מנהל? הבעיה שהגדרתי מספר כשר, בזמן שמספר המערכת - כרגע- חסומה לכשרים]
-
- הודעות: 66
- הצטרף: 20:44 14/03/2018
Re: הפעלת קו חדש
תתקשר דרך מערכת לניתוב מערכות או הימות יש שלוחה שמעביר לכל המערכות (נדמה לי לא בדקתי)
Re: הפעלת קו חדש
תתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך
תעדכן כשזה עובד לך
Re: הפעלת קו חדש
ע"י ניתוב ממערכת אחרת אני שומע הודעה "שירות זה אינו פעיל דרך מספר הגישה אליו חייגתם, אנא פנו לשירות הלקוחות"תתקשר דרך מערכת לניתוב מערכות או הימות יש שלוחה שמעביר לכל המערכות (נדמה לי לא בדקתי)
Re: הפעלת קו חדש
העניין הוא שהמספר שהגדרתי בתור מנהל הוא מספר כשר, -שמספר המערכת חסומה לותתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך
ממספר אחר - לא כשר - אני לא מצליח להתחבר
Re: הפעלת קו חדש
תנסה לשנות באתר בלשונית שיגור הודעות
בהגדרות קמפיין
שיהיה פתוח לכולם
בהגדרות קמפיין
שיהיה פתוח לכולם
-
- הודעות: 473
- הצטרף: 21:06 21/08/2017
Re: הפעלת קו חדש
תנסה להגדיר שלוחה אחת דרך הלשונית "הגדרות בשלוחה"שלום רב!
פתחתי מערכת IVR חדשה [באופן אוטומטי במערכת "ימות המשיח"]
ואני לא מצליח להפעיל את הקו באתר, נכתב לי:
"על מנת שתוכלו לקבל הרשאה לעריכת הגדרות מתקדמות, יש למלא את הטופס המצורף, ולשלוח אלינו במייל y0773137770@gmail.com או בפקס 153-773137770. "
כשבפועל אין לי הרשאה לעריכה כל שהיא בקו, לא רק "הגדרות מתקדמות"
השאלה אם האפשרות היחידה להפעלת הקו היא ע"י שליחת הטופס באימייל, - מה שכבר עשיתי כמובן, אלא שזה יכול לקחת לפעמים כמה ימים, או שיש אפשרות נוספת להפעלת הקו?
תודה רבה!
לא משנה מה
אח"כ תעשה אישור
Re: הפעלת קו חדש
אפשר מכל טלפוןהעניין הוא שהמספר שהגדרתי בתור מנהל הוא מספר כשר, -שמספר המערכת חסומה לותתקשר לקו וזה יבקש ממך קוד ניהול ואח"כ זה יעבוד בעז"ה
תעדכן כשזה עובד לך
ממספר אחר - לא כשר - אני לא מצליח להתחבר
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 46 אורחים