בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין
נשלח: 23:47 25/02/2020
אשמח לידע ועזרה מהמבינים.
המטרה שלי: חשוב לי מאוד לדעת תוך כ2 דקות מאז ששלחתי את הקמפיין מי קיבל את ההודעה ומי לא.
אשמח לשמוע רעיונות איך אפשר לבצע זאת.
בנוסף להלן השאלות שעלו לי בנושא:
1. אני משער שהדו"ח של הקמפיין מופיע רק לאחר שנגמר כל ניסיונות החיוג שזה יכול לקחת זמן רב (לאלו שנכשלו אני חושב עד 15 ניסיונות חיוג). האם אני צודק? או שיש דרך לראות את הפירוט של הדו"ח גם לפני סיום הקמפיין. (איך שזכור לי בלשונית "קמפיינים פעילים" אין פירוט מי קיבל וכדו' רק כמה קיבלו).
2. איך אפשר לאמת את קבלת ההודעה. יש אפשרות מובנת בהגדות הקמפיין שצריך להקיש על 7 לאישור קבלת ההודעה. שאלותי הם: א. היכן רואים את התוצאה של ההקשה על 7. בדו"ח קמפיין או מקום אחר (אולי בנוסף)? ב. והאם אפשר לשנות את זה להקשה על 1? ג. מה זה אומר אישור קבלה האם עד שלא אישרתי זה ימשיך לשלוח התראה (התקשרות), או שברגע שעניתי לשיחה זה יפסיק לשלוח רק שזה עניין של הרישום מי אישר ומי לא.
3. זכור לי ששמעתי פעם שיש אפשרות לעשות שהמענה לשיחה בעת הפעלת קמפיין תהיה כמו התקשרות למערכת כך שיהיה את כל המקשים בתפריט כרגיל, מי שיודע על זה אשמח לשמוע. ואם זה שייך אז אולי ניתן לעשות שיקישו 1 להוספה לרשימ"ת או קבלת נתונים פשוטה (פשוט עדיף שהרישום יהיה לפי תאריך, כדי לדעת באמת מה אושר אחרי הפעלת הקמפיין ולא יום לפני, שאת זה אין ברשימ"ת).
4. האם יש דרך לעשות יותר מ5 ניסיונות חיוג.
תודה מראש
המטרה שלי: חשוב לי מאוד לדעת תוך כ2 דקות מאז ששלחתי את הקמפיין מי קיבל את ההודעה ומי לא.
אשמח לשמוע רעיונות איך אפשר לבצע זאת.
בנוסף להלן השאלות שעלו לי בנושא:
1. אני משער שהדו"ח של הקמפיין מופיע רק לאחר שנגמר כל ניסיונות החיוג שזה יכול לקחת זמן רב (לאלו שנכשלו אני חושב עד 15 ניסיונות חיוג). האם אני צודק? או שיש דרך לראות את הפירוט של הדו"ח גם לפני סיום הקמפיין. (איך שזכור לי בלשונית "קמפיינים פעילים" אין פירוט מי קיבל וכדו' רק כמה קיבלו).
2. איך אפשר לאמת את קבלת ההודעה. יש אפשרות מובנת בהגדות הקמפיין שצריך להקיש על 7 לאישור קבלת ההודעה. שאלותי הם: א. היכן רואים את התוצאה של ההקשה על 7. בדו"ח קמפיין או מקום אחר (אולי בנוסף)? ב. והאם אפשר לשנות את זה להקשה על 1? ג. מה זה אומר אישור קבלה האם עד שלא אישרתי זה ימשיך לשלוח התראה (התקשרות), או שברגע שעניתי לשיחה זה יפסיק לשלוח רק שזה עניין של הרישום מי אישר ומי לא.
3. זכור לי ששמעתי פעם שיש אפשרות לעשות שהמענה לשיחה בעת הפעלת קמפיין תהיה כמו התקשרות למערכת כך שיהיה את כל המקשים בתפריט כרגיל, מי שיודע על זה אשמח לשמוע. ואם זה שייך אז אולי ניתן לעשות שיקישו 1 להוספה לרשימ"ת או קבלת נתונים פשוטה (פשוט עדיף שהרישום יהיה לפי תאריך, כדי לדעת באמת מה אושר אחרי הפעלת הקמפיין ולא יום לפני, שאת זה אין ברשימ"ת).
4. האם יש דרך לעשות יותר מ5 ניסיונות חיוג.
תודה מראש