בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין

שליחהעל ידי דוב » 23:47 25/02/2020

אשמח לידע ועזרה מהמבינים.
המטרה שלי: חשוב לי מאוד לדעת תוך כ2 דקות מאז ששלחתי את הקמפיין מי קיבל את ההודעה ומי לא.
אשמח לשמוע רעיונות איך אפשר לבצע זאת.

בנוסף להלן השאלות שעלו לי בנושא:
1. אני משער שהדו"ח של הקמפיין מופיע רק לאחר שנגמר כל ניסיונות החיוג שזה יכול לקחת זמן רב (לאלו שנכשלו אני חושב עד 15 ניסיונות חיוג). האם אני צודק? או שיש דרך לראות את הפירוט של הדו"ח גם לפני סיום הקמפיין. (איך שזכור לי בלשונית "קמפיינים פעילים" אין פירוט מי קיבל וכדו' רק כמה קיבלו).

2. איך אפשר לאמת את קבלת ההודעה. יש אפשרות מובנת בהגדות הקמפיין שצריך להקיש על 7 לאישור קבלת ההודעה. שאלותי הם: א. היכן רואים את התוצאה של ההקשה על 7. בדו"ח קמפיין או מקום אחר (אולי בנוסף)? ב. והאם אפשר לשנות את זה להקשה על 1? ג. מה זה אומר אישור קבלה האם עד שלא אישרתי זה ימשיך לשלוח התראה (התקשרות), או שברגע שעניתי לשיחה זה יפסיק לשלוח רק שזה עניין של הרישום מי אישר ומי לא.

3. זכור לי ששמעתי פעם שיש אפשרות לעשות שהמענה לשיחה בעת הפעלת קמפיין תהיה כמו התקשרות למערכת כך שיהיה את כל המקשים בתפריט כרגיל, מי שיודע על זה אשמח לשמוע. ואם זה שייך אז אולי ניתן לעשות שיקישו 1 להוספה לרשימ"ת או קבלת נתונים פשוטה (פשוט עדיף שהרישום יהיה לפי תאריך, כדי לדעת באמת מה אושר אחרי הפעלת הקמפיין ולא יום לפני, שאת זה אין ברשימ"ת).

4. האם יש דרך לעשות יותר מ5 ניסיונות חיוג.

תודה מראש

גבאי
הודעות: 576
הצטרף: 23:08 15/06/2017

Re: בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין

שליחהעל ידי גבאי » 09:25 26/02/2020

אשמח לידע ועזרה מהמבינים.
המטרה שלי: חשוב לי מאוד לדעת תוך כ2 דקות מאז ששלחתי את הקמפיין מי קיבל את ההודעה ומי לא.
אשמח לשמוע רעיונות איך אפשר לבצע זאת.

בנוסף להלן השאלות שעלו לי בנושא:
1. אני משער שהדו"ח של הקמפיין מופיע רק לאחר שנגמר כל ניסיונות החיוג שזה יכול לקחת זמן רב (לאלו שנכשלו אני חושב עד 15 ניסיונות חיוג). האם אני צודק? או שיש דרך לראות את הפירוט של הדו"ח גם לפני סיום הקמפיין. (איך שזכור לי בלשונית "קמפיינים פעילים" אין פירוט מי קיבל וכדו' רק כמה קיבלו).

2. איך אפשר לאמת את קבלת ההודעה. יש אפשרות מובנת בהגדות הקמפיין שצריך להקיש על 7 לאישור קבלת ההודעה. שאלותי הם: א. היכן רואים את התוצאה של ההקשה על 7. בדו"ח קמפיין או מקום אחר (אולי בנוסף)? ב. והאם אפשר לשנות את זה להקשה על 1? ג. מה זה אומר אישור קבלה האם עד שלא אישרתי זה ימשיך לשלוח התראה (התקשרות), או שברגע שעניתי לשיחה זה יפסיק לשלוח רק שזה עניין של הרישום מי אישר ומי לא.

3. זכור לי ששמעתי פעם שיש אפשרות לעשות שהמענה לשיחה בעת הפעלת קמפיין תהיה כמו התקשרות למערכת כך שיהיה את כל המקשים בתפריט כרגיל, מי שיודע על זה אשמח לשמוע. ואם זה שייך אז אולי ניתן לעשות שיקישו 1 להוספה לרשימ"ת או קבלת נתונים פשוטה (פשוט עדיף שהרישום יהיה לפי תאריך, כדי לדעת באמת מה אושר אחרי הפעלת הקמפיין ולא יום לפני, שאת זה אין ברשימ"ת).

4. האם יש דרך לעשות יותר מ5 ניסיונות חיוג.

תודה מראש
יתכן ואם תעצור את הקמפין אחרי 2 דקות (בלשונית קמפיינים פעילים) תקבל את הדוח מיידי.
2. אישור קבלת ההודעה מופיע בדוח שהלקוח עשה "אישור מסירה" אין לזה משמעות רק לכך שמופיע בדוח. ברגע שהשיחה נענתה גם בלי אישור, מפסיק לשלוח הודעה.
3. כמדומני שאין אפשרות שמענה יהיה כחיוג למערכת. מה שכן אפשר זה שיהיה ניתוב שיחה למספר של המערכת. רק שהמחיר של זה יקר כי אתה משלם פעמיים גם על הקמפיין בכל רגע שהוא ממשיך להקשיב. וגם על החיוג ע"י ניתוב.

יוסל'ה
הודעות: 340
הצטרף: 10:38 12/06/2017

Re: בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין

שליחהעל ידי יוסל'ה » 09:58 26/02/2020

אשמח לידע ועזרה מהמבינים.
המטרה שלי: חשוב לי מאוד לדעת תוך כ2 דקות מאז ששלחתי את הקמפיין מי קיבל את ההודעה ומי לא.
אשמח לשמוע רעיונות איך אפשר לבצע זאת.

בנוסף להלן השאלות שעלו לי בנושא:
1. אני משער שהדו"ח של הקמפיין מופיע רק לאחר שנגמר כל ניסיונות החיוג שזה יכול לקחת זמן רב (לאלו שנכשלו אני חושב עד 15 ניסיונות חיוג). האם אני צודק? או שיש דרך לראות את הפירוט של הדו"ח גם לפני סיום הקמפיין. (איך שזכור לי בלשונית "קמפיינים פעילים" אין פירוט מי קיבל וכדו' רק כמה קיבלו).

2. איך אפשר לאמת את קבלת ההודעה. יש אפשרות מובנת בהגדות הקמפיין שצריך להקיש על 7 לאישור קבלת ההודעה. שאלותי הם: א. היכן רואים את התוצאה של ההקשה על 7. בדו"ח קמפיין או מקום אחר (אולי בנוסף)? ב. והאם אפשר לשנות את זה להקשה על 1? ג. מה זה אומר אישור קבלה האם עד שלא אישרתי זה ימשיך לשלוח התראה (התקשרות), או שברגע שעניתי לשיחה זה יפסיק לשלוח רק שזה עניין של הרישום מי אישר ומי לא.

3. זכור לי ששמעתי פעם שיש אפשרות לעשות שהמענה לשיחה בעת הפעלת קמפיין תהיה כמו התקשרות למערכת כך שיהיה את כל המקשים בתפריט כרגיל, מי שיודע על זה אשמח לשמוע. ואם זה שייך אז אולי ניתן לעשות שיקישו 1 להוספה לרשימ"ת או קבלת נתונים פשוטה (פשוט עדיף שהרישום יהיה לפי תאריך, כדי לדעת באמת מה אושר אחרי הפעלת הקמפיין ולא יום לפני, שאת זה אין ברשימ"ת).

4. האם יש דרך לעשות יותר מ5 ניסיונות חיוג.

תודה מראש
1.2.4 אוכל לפתח עבורך משהו תוכל לפנות במייל 4244046@gmail.com

3. אפשר בשירות לקוחות בתשלום (נדמה לי 120שח)

ערוץ הסקרים
הודעות: 145
הצטרף: 14:17 02/09/2019

Re: בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין

שליחהעל ידי ערוץ הסקרים » 00:40 01/03/2020

נראה לי שאתה פשוט יכול להגדיר את הקמפין כמבזק שבהקשה על 7 לאישור קבלת ההודעה

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין

שליחהעל ידי דוב » 03:27 01/03/2020

אבל כמו שאני מבין, את הדו"ח הזה אני יקבל רק בסיום הקמפיין ואני צריך את זה תוך 2-3 דקות. (ולהפסיק את הקמפיין כמו שהוצע לעיל, גם אני לא רוצה).


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 27 אורחים