אני רוצה להגדיר שלאחר שליחת קמפיין, שיחות חוזרות ישמעו את הודעת הקמפיין למשך זמן מסויים (נגיד 5 שעות לאחר הקמפיין) ואחרי ההשמעה ישמעו את התפריט הראשי.
יש אופציה להגדיר את זה בלי לשחק עם קובץ M0000 וכד'?
בנוסף אני רואה בהגדרות קמפיין את ההגדרה הבאה:
אבל אף פעם זה לא עובד לי. אנשים חוזרים ולא שומעים את ההודעה אלא את התפריט הרגיל של הקו.
מה פיספסתי?
הודעת קמפיין בשיחה חוזרת. איך?
-
- הודעות: 193
- הצטרף: 12:01 16/09/2018
Re: הודעת קמפיין בשיחה חוזרת. איך?
התשובה שנתת לו מתייחס לאחד מהשלוש שאלות שחיבור שאל.
ענית רק איך מגדירים שיוכלו לשמוע בחזרה למערכת את הודעת הקמפיין אבל איך מגדירים לזמן קצוב עדיין איני יודע.
לגבי השאלה השלישית -ההגדרה שרואים בהגדרות קמפיין, למיטב ידיעתי הוא הגדרה כוללת למערכת למשל אם אתה בוחר ב"רשימה שחורה" - הכוונה שהמספרים שחסומים ברשימת התפוצה של הקמפיין ברירת המחדל אינם יכולים להתקשר למערכת כלל (כל שאר המספרים הן הרשומים והן הלא רשומים אך אינם חסומים, יוכלו להתקשר).
אם אתה בוחר ב"רשימה לבנה" - הכוונה שרק אלו שרשומים ברשימת התפוצה של הקמפיין ברירת המחדל יוכלו להתקשר (כל שאר המספרים שאינם רשומים כלל או שרשומים אבל הם חסומים לא יוכלו להתקשר)
השתי ההגדות האחרות אינם צריכים הסבר.
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 37 אורחים