דף 1 מתוך 1

הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

נשלח: 14:15 29/01/2019
על ידי חוות דעת
יש לי שלוחה של הודעות למאזינים שאח"כ מופנה לשלוחת צינתוקים לרשימת תפוצה.
יש לי שלוחה אחרת של הודעה למנהל (תא קולי) שאח"כ מופנה לשלוחת צינתוק למנהל.
האם יש למישהו רעיון, איך אני (כמנהל) יכול להבחין בין צינתוק אחרי הודעה למאזינים לבין צינתוק שאחרי הודעה למנהל?

Re: הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

נשלח: 14:18 29/01/2019
על ידי edb1997
א. אם יש לך 2 מספרים לקו - תגדיר את הקמפיין של המאזינים עם מספר א ואת הקמפיין של המנהלים עם מספר ב
ב. אם אין לך 2 מספרים לקו - תגדיר קמפיין אחד עם צינתוק מהמספר האמיתי של המערכת ואת הקמפיין השני עם צינתוק ממספרים אישיים (ניתן להגדיר בשירות הלקוחות)

Re: הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

נשלח: 09:22 31/01/2019
על ידי חוות דעת
א. אם יש לך 2 מספרים לקו - תגדיר את הקמפיין של המאזינים עם מספר א ואת הקמפיין של המנהלים עם מספר ב
ב. אם אין לך 2 מספרים לקו - תגדיר קמפיין אחד עם צינתוק מהמספר האמיתי של המערכת ואת הקמפיין השני עם צינתוק ממספרים אישיים (ניתן להגדיר בשירות הלקוחות)
חבר שלח להם לשאול על מספרים אישיים, והם ענו שהם לא מאשרים כזה דבר.
וכמו"כ הם אמרו שהם לא מאשרים זיהוי של מספר מערכת אחרת. לכן צריך למחוק מה שכתוב בהגדרות של ניתוב שיחות:
במידת הצורך במידה ויש לכם מספר שהוא שייך לכם במערכת אחרת, ואתם רוצים לצאת עם הזיהוי שלו, גם ניתן
אבל חובה לעבור דרך שרות לקוחות שיאשרו למערכת שלכם להשתמש במספר
רק לאחר האישור ועדכון המספר הזיהוי שביקשתם יעבוד

Re: הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

נשלח: 00:34 03/02/2019
על ידי כותב מוסמך
א. אם יש לך 2 מספרים לקו - תגדיר את הקמפיין של המאזינים עם מספר א ואת הקמפיין של המנהלים עם מספר ב
ב. אם אין לך 2 מספרים לקו - תגדיר קמפיין אחד עם צינתוק מהמספר האמיתי של המערכת ואת הקמפיין השני עם צינתוק ממספרים אישיים (ניתן להגדיר בשירות הלקוחות)
חבר שלח להם לשאול על מספרים אישיים, והם ענו שהם לא מאשרים כזה דבר.
וכמו"כ הם אמרו שהם לא מאשרים זיהוי של מספר מערכת אחרת. לכן צריך למחוק מה שכתוב בהגדרות של ניתוב שיחות:
במידת הצורך במידה ויש לכם מספר שהוא שייך לכם במערכת אחרת, ואתם רוצים לצאת עם הזיהוי שלו, גם ניתן
אבל חובה לעבור דרך שרות לקוחות שיאשרו למערכת שלכם להשתמש במספר
רק לאחר האישור ועדכון המספר הזיהוי שביקשתם יעבוד
ניתוב שיחות זה לא שיגור בודעות

Re: הבחנה בין צינתוקים משתי שלוחות שונות

נשלח: 02:39 03/02/2019
על ידי חוות דעת
א. אם יש לך 2 מספרים לקו - תגדיר את הקמפיין של המאזינים עם מספר א ואת הקמפיין של המנהלים עם מספר ב
ב. אם אין לך 2 מספרים לקו - תגדיר קמפיין אחד עם צינתוק מהמספר האמיתי של המערכת ואת הקמפיין השני עם צינתוק ממספרים אישיים (ניתן להגדיר בשירות הלקוחות)
חבר שלח להם לשאול על מספרים אישיים, והם ענו שהם לא מאשרים כזה דבר.
וכמו"כ הם אמרו שהם לא מאשרים זיהוי של מספר מערכת אחרת. לכן צריך למחוק מה שכתוב בהגדרות של ניתוב שיחות:
במידת הצורך במידה ויש לכם מספר שהוא שייך לכם במערכת אחרת, ואתם רוצים לצאת עם הזיהוי שלו, גם ניתן
אבל חובה לעבור דרך שרות לקוחות שיאשרו למערכת שלכם להשתמש במספר
רק לאחר האישור ועדכון המספר הזיהוי שביקשתם יעבוד
ניתוב שיחות זה לא שיגור בודעות
אכן, לא הבחנתי בעצמי בהבדל.
אולם בעיון חוזר בחלופי המיילים בין השואל לבין ימות המשיח, אני רואה שבאמת שאלו על 'ניתוב שיחות' ולא על הוצאת קמפיין.
זאת אומרת שלגבי 'ניתוב שיחות' ברור שאי אפשר (על פי תשובתם).
אולי בהוצאת קאמפיין כן אפשר? לא יודע.