רציתי הציע שיתוף פעולה בין מנהלי מערכות מכירות של מוצרים / שירותים שונים, לבין קווי התוכן.
לכל קו תוכן שיהיה מוכן לשיתוף הפעולה יוקצה מספר מיוחד של המערכת מכירות (שכפול המערכת לקו חדש), והוא ינתב אליו מהמערכת תוכן שלו. ועל כך מכירה שתנותב מהמערכת שלו, הוא יקבל עמלה מסוימת מוגדרת מראש.
מה אתם אומרים על כך?
אשמח אם מנהלי מערכות מכירות שמוכנים לעניין, יכתבו כאן איזה שירות הם מציגים, ואם יש קווי תוכן שמעוניינים לצרף את מערכות המכירות, שיציינו כאן.
הצעה: שיתוף פעולה בין מנהלי מערכות מכירות לבין בעלי קווי תוכן
-
- הודעות: 95
- הצטרף: 12:58 03/05/2016
Re: הצעה: שיתוף פעולה בין מנהלי מערכות מכירות לבין בעלי קווי תוכן
מה יקרה אם מנהל המערכת מכירות ירצה לשנות מוצר/מבצע/מחיר/או כל דבר אחר
הוא יצטרך לשנות את זה בכל המערכות?
אפשר לעשות שכל מספר מופנה נרשם ברשימת תפוצה מסוימת
ואם הוא קנה בעל המערכת מכירות יועיל בטובו לעדכן (כי במילא צריך לסמוך על טוב ליבו שלא יעשה שטיקים)
הוא יצטרך לשנות את זה בכל המערכות?
אפשר לעשות שכל מספר מופנה נרשם ברשימת תפוצה מסוימת
ואם הוא קנה בעל המערכת מכירות יועיל בטובו לעדכן (כי במילא צריך לסמוך על טוב ליבו שלא יעשה שטיקים)
-
- הודעות: 95
- הצטרף: 12:58 03/05/2016
Re: הצעה: שיתוף פעולה בין מנהלי מערכות מכירות לבין בעלי קווי תוכן
אם אני זוכר טוב, יש אפשרות כזאת של מערכות שונות עם "סינכרון".
לדעתי כדי שיותר בעלי קווים יצטרפו, צריך לתת להם מידע על מה שנרכש דרכם. בלי זה לא ברור שזה ילך...
לדעתי כדי שיותר בעלי קווים יצטרפו, צריך לתת להם מידע על מה שנרכש דרכם. בלי זה לא ברור שזה ילך...
-
- הודעות: 439
- הצטרף: 14:33 14/06/2018
Re: הצעה: שיתוף פעולה בין מנהלי מערכות מכירות לבין בעלי קווי תוכן
אתה מוזמן להוסיף את קו המכירות שלך (אם אפשר להפנות אליו בראוטינג ימות) למנוע החיפוש לאיתור מערכות תוכן לפי הקלדת השם או לפי קטגוריה. 079-5505-888 או 0733-160-888. אלפי מאזינים נהנו עד היום משירותי הקו ואתה מוזמן להצטרף אליהם. והכי חשוב: התוצאות מושמעות למחפשים ע"פ פופולריות החיפושים שלהם.
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 58 אורחים