ניתוב שיחה ופיצול לשלוחות. תוכלו לעזור לי?
נשלח: 10:50 19/11/2018
טבעתי בפורום ובניסיונות חוזרים לא הצלחתי להגדיר מה שאני רוצה.
אודה לכם מאוד אם תכוונו אותי.
אני רוצה להגדיר מערכת שמי שמחייג למערכת בין השעות 21 ל23 יועבר אוטומטית לשלוחה מספר 1, ושלוחה מספר 1 תוגדר כניתוב שיחה למספר נייד מסוים למענה אנושי.
מי שיתקשר למערכת מחוץ לשעות הנ"ל יועבר לשלוחה 2 שתוגדר כהשארת הודעה קולית שמגיעה למייל.
בנוסף אני רוצה שגם בשעות המענה האנושי לאחר 25 שניות יועבר המאזין לשלוחה 2 להשארת הודעה קולית.
אשמח לעזרה אפילו לחלק מהדברים.
ואם יש לכם רעיון אחר איך להגיע לתוצאה המבוקשת אז גם מצוין.
תודה מראש!!
אודה לכם מאוד אם תכוונו אותי.
אני רוצה להגדיר מערכת שמי שמחייג למערכת בין השעות 21 ל23 יועבר אוטומטית לשלוחה מספר 1, ושלוחה מספר 1 תוגדר כניתוב שיחה למספר נייד מסוים למענה אנושי.
מי שיתקשר למערכת מחוץ לשעות הנ"ל יועבר לשלוחה 2 שתוגדר כהשארת הודעה קולית שמגיעה למייל.
בנוסף אני רוצה שגם בשעות המענה האנושי לאחר 25 שניות יועבר המאזין לשלוחה 2 להשארת הודעה קולית.
אשמח לעזרה אפילו לחלק מהדברים.
ואם יש לכם רעיון אחר איך להגיע לתוצאה המבוקשת אז גם מצוין.
תודה מראש!!