עזרה במספרים אישיים
נשלח: 11:03 14/11/2018
יש לי קו שנחסם ואני מעוניין לנייד עבורו מספר מבזק.
רק חשבתי שכדאי לעשות חוץ מזה שכל אחד יקבל גם מספרי אישי כדי להפחית את הסיכוי שיחסם. וחשבתי לעשות מספר נוסף עבור הרשמה לרשימת תפוצה לאלו שעדיין לא רשומים (מספר אחר כדי שזה לא ישמע לציבור המסויים הזה עקיפה לוועדת הרבנים) וכך כל אחד ירשם ויקבל מספר אישי, והמספר מבזק יהיה רק תחליף לאלו שלא מצליחים להתחבר ממספר אישי (גולן והוט מובייל).
ושאלותי הם:
1. האם בכלל יש עניין לעשות מספר אישי או שמספיק לנייד מבזק.
2. איך אני עושה שאלו שכבר רשומים יקבלו אוטומטית מספר אישי בלי להירשם.
3. איך מפרידים את המספרים שמגולן והוט מובייל שיצנטק אליהם לא מהמספר האישי.
4. האם אני צודק שאפשר לעשות בקו הרישום למערכת השניה שלוחות להקשה באיזה חברת תקשורת ולפי זה יפנה לקבלת המספר אישי או (לגולן והוט) למספר הרגיל.
5. האם הגדרת צינתוק ממספר אישי בשרות לקוחות כרוך בתשלום.
אם יש למישהוא רעיון נוסף אשמח לשמוע.
רק חשבתי שכדאי לעשות חוץ מזה שכל אחד יקבל גם מספרי אישי כדי להפחית את הסיכוי שיחסם. וחשבתי לעשות מספר נוסף עבור הרשמה לרשימת תפוצה לאלו שעדיין לא רשומים (מספר אחר כדי שזה לא ישמע לציבור המסויים הזה עקיפה לוועדת הרבנים) וכך כל אחד ירשם ויקבל מספר אישי, והמספר מבזק יהיה רק תחליף לאלו שלא מצליחים להתחבר ממספר אישי (גולן והוט מובייל).
ושאלותי הם:
1. האם בכלל יש עניין לעשות מספר אישי או שמספיק לנייד מבזק.
2. איך אני עושה שאלו שכבר רשומים יקבלו אוטומטית מספר אישי בלי להירשם.
3. איך מפרידים את המספרים שמגולן והוט מובייל שיצנטק אליהם לא מהמספר האישי.
4. האם אני צודק שאפשר לעשות בקו הרישום למערכת השניה שלוחות להקשה באיזה חברת תקשורת ולפי זה יפנה לקבלת המספר אישי או (לגולן והוט) למספר הרגיל.
5. האם הגדרת צינתוק ממספר אישי בשרות לקוחות כרוך בתשלום.
אם יש למישהוא רעיון נוסף אשמח לשמוע.