דף 1 מתוך 3

הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 15:28 11/10/2018
על ידי חוות דעת
ברוכים הבאים

מבקשים מהמשתמשים, להצמיד את עצמם לכותרת שבנושא. ולכתוב כאן רק דברים הנוגעים לשלשה נקודות הבאות:
א. הערות על אי הבנה וברירות בתוכן ההוראות שונות של כל מודל ומודל.
ב. הערות על אי סדר וארגון בהוראות השונות.
ג. חסר בהדרכה או חלק מהדרכה באיזה מודול.

שימו לב:
ה'נושא' אינו מיועד להעיר הערות על מנת לקבל תשובה. הוא מיועד אך ורק לשם 'הערה' בלבד. היינו שהמנהלים שמעוניינים לעזור 'לשכתב' ו'לתקן' את המדריכים השונים שבתוך הפורום, שיידעו איפה לחפש ואיפה לתקן.
לכן אנו מבקשים בין מן המנהלים ובין מהציבור הרחב, לא לענות תשובות על ההערות השונות שיעלו כאן בעזהשי"ת, אלא לראות בהם כ'מראי מקומות' בלבד.

ומהציבור ה'מעוררים' מבקשים:
א. להסביר בברירות מהו חוסר ההבנה (שהרי כותב המדריך הרי חשב שזה מובן לכולם, וא"כ צריכים להסביר לו מה לא ברור).
ב. לצרף לינק לדף עליו מתייחס הערה, כדי להקל על כולם, ומה טוב אם אפשר לצרף גם 'תמונת מסך' מאותו קטע.

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 09:16 12/10/2018
על ידי חוות דעת
אני מעתיק כאן קישור לפוסט אחר שבו כתבתי כמה הערות.

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 09:32 12/10/2018
על ידי חוות דעת
אני מוסיף לקבץ לך לכאן כמה הערות שהערנו ב'נושאים' אחרים.

א. עי' כאן
ב. עי' כאן
ג. עי' כאן
ד. עי' כאן
ה. עי' כאן ולהוסיף לזה מה שהובהר כאן
ו. עי' כאן

אנו ממשיכים לבקש מכל מי שפוגש באיזה דף שהוא מסייר, איזה הוראה\הבהרה וכדו', שיעתיק ממנו לינק ל'נושא' זה, כדי שיהא כל ההוספות מקובץ למקום אחד.

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 23:10 13/10/2018
על ידי אאד

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 23:44 13/10/2018
על ידי אאד
א.
בהדרכה Routing - ניתוב שלוחה
יש שם תת כותרת כזה:
הכותרת אינו נכונה לכאו', כי בהוראה רואים תפריט לאיזה 'טלפון' לנתב לא לאיזה שלוחה בתוך מספר טלפון.
ועוד ברגע שהשלוחה הזו אינו מנתב באופן אוטומטי, הרי זה שלוחת תפריט רגילה (לכאו' לפי הבנתי), שנותן תפריט של שתי אפשרויות של ניתוב לשני יעדים, וא"כ אין שלוחה זו 'ניתוב לטלפון' כי השלוחה היא בסך הכל שלוחת תפריט, ורק אח"כ כשמקישים 1 או 2 אז זה מנתב לטלפון שמוגדר.

אולי לא הבנתי, אבל הא גופא זהו המטרה, להראות שלא מבינים, וצריכים לתקן הניסוח וההסבר.
טופל
ב.
וגם למה לא מופיע שם הוראות איך לנתב לשלוחה בתוך מערכת אחרת. אני יודע שיש דף הוראה נפרדת העוסק בזה, אבל בשביל הסדר נכון לצרפו ולהעלותו הכל ביחד.
גם טופל
הפניה לשלוחה מסוימת במערכת אחרת של ימות המשיח.gif
הפניה לשלוחה מסוימת במערכת אחרת של ימות המשיח.gif (105.46 KiB) נצפה 2873 פעמים
ג.
לא מצאתי גם לא באותו דף (של הוראות איך לנתב לשלוחה בתוך מערכת אחרת) איך והאם ניתן לנתב שיחה לשלוחה בתוך מערכת וואצאפון אחרת. כי שם הרי לא ניתן להגדיר כל ההגדרות הנצרכות, כמו שאפשר להגדיר במערכת IVR.
לא ניתן לבצע פעולה זו... :D

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 02:14 14/10/2018
על ידי חוות דעת
בבקשה
טופל
מתוק מדבש!!!!!! כיף לקרוא!!! זורם, שופע אהבה נתינה ואכפתיות לזולת!!!!!
רק מלקרוא מקבלים השראה של נתינה בלי סוף!!!!
א"א לפספס את ה'סבר פנים יפות' שאתה מכניס בין המלים!!!!

אולם עדיין יש לי הערה ושאלה, שצריכים להבהיר אותו (וזה נוגע גם לתגובתך השניה לגבי 'ניתוב שיחות'):
אתה כותב שם:
אנחנו ניקח שלוחה שנייעד אותה לטיימר - לצורך העניין שלוחה 4
ונגדיר שמי שנכנס לתוך השלוחה הזאת - אחרי שלוש דקות מתנתק השיחה
ונגדיר שלאחר שנכנס לשלוחה הזאת הוא ממשיך לשלוחה 1 (בתוך שלוחה 4) ששלוחה 1 הזה יהיה המוזיקה
והשאלה שלי: האם כאשר אני מגדיר את שלוחה 4 לשלוחה של טיימר זה 'חל' אוטומי גם על תת השלוחות. כי הרי אתה מתחיל ומדבר על שלוחה 4, ובסוף נשאר שלוחה ארבע שלוחה של תפריט ורק בתוך התת שלוחה 1 אנחנו רוצים שיתנתק השיחה?
אותו דבר לגבי מה שכתוב בהוראות 'ניתוב שלוחה' שם אתה מתייחס על הגדרה בשלוחה מסויימת 'כשלוחת 'ניתוב שלוחה' - משמע מזה שאת ההגדרות אנחנו שמים בתוך אותה שלוחה, ואח"כ מיד עוברים ל'תת שלוחות'.

אולי ה'הבהרה' צריכה להיכתב בנושא של 'הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפון'. או אולי זה תלוי מה התשובה הנכונה לההערות שלי.

בכל מקרה להזכירך: 'לא לענות' לי כאן, כי השאלה מיועדת לצורך 'תיקון והבהרה' ולא לשם מענה. רק ההודעה ש'טופל' ניתן להוסיף כאן כמו שאכן עשית, כדי שנוכל לעקוב אחרי התיקונים.

ואסיים מעין הפתיחה, חוץ ממה שאתה מקיים מצוות גמילת חסדים על ידי עצם הכתיבה, אתה מחזיר אותנו בתשובה ע"י ה'בין השורות' של ההוראות!!!

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 02:46 14/10/2018
על ידי חוות דעת
אני מצרף כאן לינק להערה שכתבתי לך בנושא של 'שלוחת השמעת קבצים'.

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 03:01 14/10/2018
על ידי אאד
לדעתי כל ההסבר המשכנע, צריך להיות על הטמעה בכל מודול, דהיינו שכאשר נכנס לשלוחה 4 שהיא שלוחת המוזיקה - שם יש את ההגבלה.
זה הרבה יותר פשוט מלעשות שלוחה מיוחדת לטיימר, והברי"מ מעבירה אותו לשלוחה 1, וצריך לשנות וכו'.
בהתחלה היה רק את המודול הזה של שלוחה בנפרד, אז לא היה ברירה, אבל תוך זמן קצר נוסף האפשרות לכלל השלוחות, וזה לענ"ד צריך להיות עיקר הדגש.
תאמין לי ר' אברהם, שלא הבנתי מילה ממה שכתבת. האם אתה בעד או נגד. ואם בעד\נגד מה שאני כתבתי או מה שר' 'אאד' כתב. מסתמא זה מגודל 'עם הארצות שבי'. אני מקוה שר' 'אאד' הבין.
ובכל מקרה, לא משנה לאיזה כיון אתה דוחף, יש כאן איזה חסרון הבנה, שצריכים להבהיר בההוראות. וזה הרי המטרה שלנו כעת.
הוא התכוון אליי
ויש צדק בדבריו

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 05:02 14/10/2018
על ידי אאד
אוקיי
אז ככה
הייתה לי תוכנית שאני עכשיו מתחיל להוציא לפועל
אבקש את תגובתכם לגבי הרעיון
אני חושב שזה פותר את רוב הבעיות
וכן יעלה את נוחות האינדקס בהמון

מה הרעיון?
הפתעה

Re: הערות לתיקון בתוכן ההדרכות

נשלח: 14:07 14/10/2018
על ידי חוות דעת
א.
באחד ההודעות בשירשור 'מודול תפריט' אתה כותב:
קבצים ששומעים כשמקליטים הודעה:

M1009) "לשמיעת ההקלטה הקישו 1, לאישור ההקלטה הקישו 2, להקלטה מחודשת 3."
M1010 - "הֶקְלַטֶתֶם בהצלחה את קובץ מספר..."
M1011 - "להקלטה נוספת הַקִישוּ 1. לְסיום הַקִישוּ 2 או הַמתינו".
לענ"ד זה לא קשור ל'מודול תפריט' כי בהרבה שלוחות יש אפשרויות הקלטה, ושומעים את אותן הודעות מערכת. לכן לענ"ד זה מגיע להכניסו ב'הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית'.

ב.
ואולי בכלל צריך לשנות את השם שיהיה יותר ברור, לשם 'הגדרות כלליות הנוגעים לכלל\לכמה סוגי שלוחות'.