דילוג תא קולי
נשלח: 12:58 13/09/2018
הקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
רק לבטל את התא קוליהקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
לא שייךרק לבטל את התא קוליהקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
בעיה מוכרתלא שייךרק לבטל את התא קוליהקמתי מערכת לניתוב שיחות שמתקשר לכמה אנשים בפעם אחת אך כאשר יש מישהו שהפלאפון שלו מכובה זה עובר לתא קולי ומפסיק להתקשר לאחרים האם יש פיתרון לזה
אין פיתרון אחר
איך מגדירים את זהיש פיתרון של הגדרה, שהנציג מקבל בחירה אם לענות או לא, ואז זה אף פעם לא עובר לתא הקולי.
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...
קוד: בחירת הכל
type=routing
routing_end_time=20
routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,2
routing1=05xxxxxxxx
routing2=05xxxxxxxx
routing_answer_tfr=yes
routing_ip_record=yes
routing_ip_emeil_send=yes
routing_ip_end_goto=/2
routing_end_goto=/22
קוד: בחירת הכל
type=routing
קוד: בחירת הכל
routing_end_time=20
קוד: בחירת הכל
routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,2
routing1=05xxxxxxxx
routing2=05xxxxxxxx
קוד: בחירת הכל
routing_answer_tfr=yes
קוד: בחירת הכל
routing_ip_record=yes
routing_ip_emeil_send=yes
קוד: בחירת הכל
routing_ip_end_goto=/2
routing_end_goto=/22