דף 1 מתוך 1

ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

נשלח: 15:20 24/08/2018
על ידי zxc
ניסיתי לחפש בפורום ולא הלך לי
אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי, אין מגדירים שבהוצאת קמפיין רגיל ממערכת IVR2, יוכלו ללחוץ במהלך שמיעת ההודעה על מקש 1, ואז לעבור מידית לשלוחה פנימית במערכת.
(בשלוחת 'שיגור הודעות' ישנה אופציה להקיש על 1 ואז לחזור לקו, אבל אני רוצה שיגיע מידית לשלוחה מסוימת)
תודה רבה

Re: ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

נשלח: 22:07 25/08/2018
על ידי קביעתא
אתה מתכווין לעשות שילחץ 1 ואז ישמע לדוג' הסכום שאתה חייב לביה"כ?
קוראים לזה קמפיין פתוח, כאילו שמקבל השיחה חייג למערכת, צריך לבקש בשרות לקוחות

Re: ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

נשלח: 12:17 26/08/2018
על ידי אאד
קוראים לזה קמפיין פתוח, כאילו שמקבל השיחה חייג למערכת, צריך לבקש בשרות לקוחות
וזה עולה יחידות לפי דקות שיחה?

Re: ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

נשלח: 22:52 26/08/2018
על ידי zxc
לא, לא הבנתם
קמפיין רגיל, כולם שומעים את אותם מילים, וכולם לוחצים על 1 וחוזרים לאותה שלוחה בדיוק.
בקיצור עסקים כרגיל, רק במקום שניתוב למערכת יגיע לתפריט הראשי, שזה יגיע ישירות לשלוחה מסוימת.

Re: ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

נשלח: 19:37 28/08/2018
על ידי zxc
הקפצה