ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

zxc
הודעות: 750
הצטרף: 20:31 11/12/2016

ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

שליחהעל ידי zxc » 15:20 24/08/2018

ניסיתי לחפש בפורום ולא הלך לי
אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי, אין מגדירים שבהוצאת קמפיין רגיל ממערכת IVR2, יוכלו ללחוץ במהלך שמיעת ההודעה על מקש 1, ואז לעבור מידית לשלוחה פנימית במערכת.
(בשלוחת 'שיגור הודעות' ישנה אופציה להקיש על 1 ואז לחזור לקו, אבל אני רוצה שיגיע מידית לשלוחה מסוימת)
תודה רבה

קביעתא
הודעות: 377
הצטרף: 16:54 04/04/2016
מיקום: ארץ ישראל
יצירת קשר:

Re: ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

שליחהעל ידי קביעתא » 22:07 25/08/2018

אתה מתכווין לעשות שילחץ 1 ואז ישמע לדוג' הסכום שאתה חייב לביה"כ?
קוראים לזה קמפיין פתוח, כאילו שמקבל השיחה חייג למערכת, צריך לבקש בשרות לקוחות

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

שליחהעל ידי אאד » 12:17 26/08/2018

קוראים לזה קמפיין פתוח, כאילו שמקבל השיחה חייג למערכת, צריך לבקש בשרות לקוחות
וזה עולה יחידות לפי דקות שיחה?

zxc
הודעות: 750
הצטרף: 20:31 11/12/2016

Re: ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

שליחהעל ידי zxc » 22:52 26/08/2018

לא, לא הבנתם
קמפיין רגיל, כולם שומעים את אותם מילים, וכולם לוחצים על 1 וחוזרים לאותה שלוחה בדיוק.
בקיצור עסקים כרגיל, רק במקום שניתוב למערכת יגיע לתפריט הראשי, שזה יגיע ישירות לשלוחה מסוימת.

zxc
הודעות: 750
הצטרף: 20:31 11/12/2016

Re: ניתוב שיחה לאחר הוצאת קמפיין

שליחהעל ידי zxc » 19:37 28/08/2018

הקפצה


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 44 אורחים