שינוי התפריט לפי זיהוי מספר המתקשר
נשלח: 07:53 19/08/2018
האם ניתן לשנות את הודעת ברוכים הבאים או הודעת התפריט, לפי זיהוי המתקשר.
ברצוני לפתח קו פתוח חופשי לכל מי שמתקשר אך א' מהשלוחות יהיה פתוח רק לרשימה לבנה (ע"י הגדרת רשימה לבנה לאותה שלוחה).
האם זה אפשרי שכל מי שמתקשר ישמע בהודעת ברוכים הבאים או תפריט ראשי את כל השלוחות למעט אותה שלוחה, ורק אלו שמאושרים ליכנס באותה שלוחה ישמעו הודעה עם הפרטים של אותה שלוחה ?
בתודה מראש
ברצוני לפתח קו פתוח חופשי לכל מי שמתקשר אך א' מהשלוחות יהיה פתוח רק לרשימה לבנה (ע"י הגדרת רשימה לבנה לאותה שלוחה).
האם זה אפשרי שכל מי שמתקשר ישמע בהודעת ברוכים הבאים או תפריט ראשי את כל השלוחות למעט אותה שלוחה, ורק אלו שמאושרים ליכנס באותה שלוחה ישמעו הודעה עם הפרטים של אותה שלוחה ?
בתודה מראש