דף 1 מתוך 1

קו יעוץ בתשלום מראש

נשלח: 18:24 21/06/2018
על ידי חיבור
אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

נשלח: 13:30 24/06/2018
על ידי 957
זה מצריך פיתוח בphp
ממליץ לך לפנות ל @סל שירותים מתקדמים
http://salsm.com/

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

נשלח: 13:44 24/06/2018
על ידי אאד
אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.
דבר ראשון אתה עושה שלוחה של תשלום ע"י כרטיס אשראי שבסופו אתה מעביר את המאזין לשלוחה של הוספה לרשימת תפוצה
לאחר מכן המאזין יעבור לשלוחת הפניה לשלוחה אחרת לפי רשימת תפוצה
מי שמופיע ברשימת תפוצה יעבור לשיחה עם הנציג
מי שלא מופיע - לא יוכל להגיע לשיחה עם הנציג
וכדי שזה יהיה רק לפעם אחת אתה צריך להעביר בסיום השיחה לשלוחה שמוחקת אותו מרשימת התפוצה
וכדי שהמערכת תתן לו לעבור שוב אם השיחה לא נענתה - אז אתה מגדיר שאם השיחה לא נענתה - הוא יעבור לשלוחה אחרת ולא למחיקה מרשימת התפוצה

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

נשלח: 14:10 24/06/2018
על ידי י123
אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.
דבר ראשון אתה עושה שלוחה של תשלום ע"י כרטיס אשראי שבסופו אתה מעביר את המאזין לשלוחה של הוספה לרשימת תפוצה
לאחר מכן המאזין יעבור לשלוחת הפניה לשלוחה אחרת לפי רשימת תפוצה
מי שמופיע ברשימת תפוצה יעבור לשיחה עם הנציג
מי שלא מופיע - לא יוכל להגיע לשיחה עם הנציג
וכדי שזה יהיה רק לפעם אחת אתה צריך להעביר בסיום השיחה לשלוחה שמוחקת אותו מרשימת התפוצה
וכדי שהמערכת תתן לו לעבור שוב אם השיחה לא נענתה - אז אתה מגדיר שאם השיחה לא נענתה - הוא יעבור לשלוחה אחרת ולא למחיקה מרשימת התפוצה

ואם הוא מנתק באמצע השיחה?

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

נשלח: 14:20 24/06/2018
על ידי אאד
אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.
דבר ראשון אתה עושה שלוחה של תשלום ע"י כרטיס אשראי שבסופו אתה מעביר את המאזין לשלוחה של הוספה לרשימת תפוצה
לאחר מכן המאזין יעבור לשלוחת הפניה לשלוחה אחרת לפי רשימת תפוצה
מי שמופיע ברשימת תפוצה יעבור לשיחה עם הנציג
מי שלא מופיע - לא יוכל להגיע לשיחה עם הנציג
וכדי שזה יהיה רק לפעם אחת אתה צריך להעביר בסיום השיחה לשלוחה שמוחקת אותו מרשימת התפוצה
וכדי שהמערכת תתן לו לעבור שוב אם השיחה לא נענתה - אז אתה מגדיר שאם השיחה לא נענתה - הוא יעבור לשלוחה אחרת ולא למחיקה מרשימת התפוצה
ואם הוא מנתק באמצע השיחה?
זה אמנם רק פתרון זמני

Re: קו יעוץ בתשלום מראש

נשלח: 01:23 26/06/2018
על ידי noam
יש פתרון כהיום פשוט
בהגדרה זה
https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=3430