קו יעוץ בתשלום מראש
נשלח: 18:24 21/06/2018
אני זקוק למידע האם אפשרי להגדיר את הדבר הבא:
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.
אני מעוניין לפתוח קו ייעוץ שבו יקבלו ייעוץ בשיחה טלפונית על דברים מסוימים. במידה והאדם ירצה לקבל יעוץ מורחב יותר הוא יצטרך לקבוע עם הנציג זמן לפגישה טלפונית ואז להתקשר בשעה שנקבעה ולהיכנס לשלוחה שמפנה לנציג הספציפי ואז השיחה תופנה לנציג המבוקש. עד כאן אני יודע איך להגדיר.
אבל אני רוצה גם להגדיר שלפני שהשיחה תועבר לנציג המבוקש הוא יצטרך לעבור בשלוחת תשלום באשראי ולשלם שם על הפגישה ורק לאחר מכן יתאפשר הכניסה לשלוחה שמחייגת לנציג המבוקש.
בנוסף יהיה צריך שהמערכת תזכור שהוא שילם כי אם השיחה לא תיענה והוא יצטרך לחייג שוב אז שהמערכת תזכור ששילם ותיתן לו לחייג בלי לבקש תשלום.
אבל כל זה בהגבלת זמן של נגיד שעה. כי אם מחר הוא ירצה להתקשר לנציג שוב הוא יצטרך לבצע שוב תשלום כי זה פגישה נוספת...
אפשרי להגדיר את זה לבד? אם כן, אשמח להסבר או/ו להפנייה לקריאה בנושא.
תודה מראש לכל העוזרים.