זיהוי דיבור במודל קבלת הקלטות ונתונים
נשלח: 02:08 29/03/2018
זה לא עובד ליערך שלישי
האם להמיר את ההקלטה לטקסט - ברירת מחדל לא ממיר, אם רוצים שימיר וישים את ההמרה בקובץ לוג ובקובץ אישורים יש להכניס את הערך STT שזה ראשי תיבות של
Speech to text כלומר דיבור לטקסט
אם מוגדר להמיר ורוצים "לעזור" למערכת להבין, ניתן להכניס קובץ ini מקביל עם הערכים שיכולים להיות, לדוגמא לקובץ 001.wav תכניסו קובץ מקביל של 001.ini
ערך רביעי
האם להמיר את הטקסט בחזרה לקול של המערכת ולשמיע ללקוח, ברירת מחדל המערכת רק ממירה ושמה בקובץ אבל לא משמיע ללקוח,
בשביל שישמיע ללקוח את ההמרה של כל הדיבור יש להגדיר TTS ראשי תיבות של
text to Speech כלומר טקסט לדיבור
במקרה שבו הטקסט שיתקבל חזרה אמור להיות מספרים או אותיות באנגלית ניתן להגדיר גם את האפשרויות הבאות:
Number להשמעה בצורת מספר
Digits להשמעה בצורת ספרות
Alpha להשמעת האותיות באנגלית
הערך החמישי
האם לשאול את הלקוח אם מה שהוא שמע מהטקסט לדיבור זה בסדר או שרוצה להקליט את עצמו מחדש,
ברירת מחדל המערכת לא שואלת, אם רוצים שהמערכת תשאל אז יש צורך להגדיר ask
הגדרתי במערכת שלי ככה
קוד: בחירת הכל
000-option=2-10-stt-tts-ask
001-option=2-10-stt-tts-ask