חדש מבית "סל שרותים מתקדמים" : מיקומך בתור+לך לשלוחה tor_to_folder
נשלח: 20:46 11/02/2018
בס"ד
הננו לבשר לציבור על שרות חדש ומשוכלל מבית "סל שרותים מתקדמים"
השרות מאפשר לכם ליצור שלוחה שכל הנכנסים אליה ימתינו בתורם כאשר הראשון בתור יעבור אל השלוחה שאתם תגדירו (ניתוב, ועידה, או כל מה שעולה בדעתכם)
ורק אחרי שהוא ינתק ,(או יעבור לשלוחה אחרת) התור יתקדם הלאה
להלן דוגמא לקובץ ה ext.ini (ה"הגדרות מתקדמות") שבשלוחה
עדכון לתאריך 16/4/18
נוספו האפשרויות הבאות להגדיר בקובץ הext.ini
(עד כאן עדכון , הסבר נוסף בהמשך)
מצו"ב טופס הרשמה יש להחזיר את הטופס לכתובת
tor@salsm.com
בברכה ,
סל.
פרסומת באתר
הננו לבשר לציבור על שרות חדש ומשוכלל מבית "סל שרותים מתקדמים"
השרות מאפשר לכם ליצור שלוחה שכל הנכנסים אליה ימתינו בתורם כאשר הראשון בתור יעבור אל השלוחה שאתם תגדירו (ניתוב, ועידה, או כל מה שעולה בדעתכם)
ורק אחרי שהוא ינתק ,(או יעבור לשלוחה אחרת) התור יתקדם הלאה
להלן דוגמא לקובץ ה ext.ini (ה"הגדרות מתקדמות") שבשלוחה
קוד: בחירת הכל
type=api
//במקום server.com יש לרשום את הכתובת שתקבלו מאתנו
api_link=http://server.com/tor_to_folder.php
api_extension_send=no
say_api_answer=no
//התיקייה בה מונחים קבצי השמע (אם הם בתיקייה הנוכחית יש למחוק שורה זו)
api_dir=/tor
//השלוחה אליה נרצה להגיע בבוא התור
api_add_0=f=/1
//מספר קובץ המוזיקה האחרון ששמנו בשלוחת קבצי השמע (או הנוכחית)
api_add_1=lf=4
//מספר התבנית בה ישמרו פרטי הממתינים (מספר מזהה של ימות ולא מספר סידורי)
api_add_2=t=123456
נוספו האפשרויות הבאות להגדיר בקובץ הext.ini
קוד: בחירת הכל
//כמה פעמים יגיד "מיקומך בתור הוא" לפני השמעת תפריט להשארת מספר לחזרה
api_add_3=max=3
//ברירת מחדל מי שמשאיר מספר לחזרה נשלח לאימייל שמסרתם בעת ההרשמה ניתן לשנות כאן
api_add_4=adrs=
//ברירת מחדל שם הנמען במייל הוא שם הקו/ארגון שמסרתם בהרשמה ניתן לשנות בערך הבא
//יש להקפיד שלא יהיו רווחים בשם
//במקום רווח יש לרשום מקף-אמצעי או קו_תחתון
api_add_5=to=
הוראות שימוש למערכת tor_to_folder
מערכת חכמה ליצירת כניסה לשלוחה אחרת לפי התור
בקובץ ה ext.ini שצריך להשים בשלוחה
יש להגדיר בו את הפמרמטרים הבאים- 1. כתובת השרת שתקבלו משרות הלקוחות של "סל שרותים מתקדמים" (שימרו על הלינק הוא פרטי שלכם! העברתו לידיים אחרות לא תועיל לו במאומה , אך הוא יוכל לגרום לכם נזקים ושיבושים בפעילות המערכת שלכם, במקרה שאתם חוששים שמישהו עלה על הלינק שלכם , פנו מיד אל שרות הלקוחות)
- 2.השלוחה בה נמצאים קבצי השמע (פרטים בהמשך)
- 3. השלוחה אליה יועבר מי שמגיע תורו
- 4.מספר קובץ המוזיקה בהמתנה האחרון שקיים (תכף יבואר)
- 5. מספר תבנית שישמש בסיס נתונים לתור (יש ליצור תבנית חדשה ולהשאיר אותה ריקה)
קבצי השמע:
1.יש להעלות לשלוחה קובץ בשם tor.wav המכיל הודעה "מיקומכם בתור כעת: "
(ניתן להאריך "נציגנו עסוקים בפניות קודמות, אנא המתינו ותיענו בהקדם, מיקומכם בתור הוא: " וכד')
2. קובץ בשם torok.wav שיושמע ללקוח הראשון בתור לפני העברתו אל השלוחה הרלוונטית
★קריינות לדוגמא לשני הקבצים הנ"ל ישלחו במייל לכל נרשם
3.קבצי מוזיקה בהמתנה :
לקובץ הראשון יש לקרוא music1 ,
לשני music2, לשלישי music3 , וכן הלאה…
←כדי שהשרת שלנו ידע כמה קבצים כאלו יש , אתם צריכים להגדיר את השורה שהובאה לעיל , למשל אם הקובץ האחרון הוא בשם music4 תגדירו:
api_add_1=lf=4
אורך קובץ המוזיקה הוא המרווח בין בדיקה לבדיקה של המערכת ולכן מומלץ שכל קובץ לא יהיה ארוך מידי שלא יתבזבז זמן המתנה ,ולא קצר מידי כדי שלא ישמע כל חמש שניות את המיקום בתור
המלצה שלנו : 30 שניות לקובץ
עדכון לתאריך 16/4/18- נוספו ההגדרות הבאות
ניתן מעתה להגדיר במערכת זמן המתנה מקסימלי שאחריו יעבור המחייג לתפריט להשארת מספר טלפון - את הזמן יש לרשום בערך max בקובץ הext.ini המצורף
(כדי לא להפעיל תכונה זו ניתן לרשום 0)
כאשר המספר מתייחס לכמות הפעמים שהמחייג כבר שמע "מיקומך בתור הוא"
כדי לקבל את הזמן הרצוי יש לחשב את אורך קבצי המוזיקה ששמתם בשלוחה פלוס כ4 שניות שאורך המשפט "מיקומך בתור הוא ×"
כך שאם הקבצים הם באורך של עשרים שניות אז אם תגדירו 4 אז אחרי 96 שניות יעבור לתפריט
ואם הקבצים הם באורך של עשר שניות אז אם תגדירו 6 אז אחרי 74 שניות יעבור לתפריט הנ"ל
בתפריט הנ"ל ניתן להקיש 1 להשארת מספר טלפון לחזרה , ו2 או כלום להמשך המתנה - את הודעת התפריט יש להקליט בקובץ ולשמור במערכת בשם TfrWait.wav
(בכל שמות הקבצים יש לשים לב לאותיות קטנות/גדולות , מומלץ להעתיק את השם מכאן כמות שהוא)
במקרה שהלקוח הקיש 2 או כלום המערכת ממשיכה להקריא לו את מיקומו בתור שוב למשך פסק הזמן שהוגדר ואז שוב את התפריט וחוזר חלילה
במקרה שהוא הקיש 1
המערכת מבקשת ממנו להקיש מספר טלפון או להקיש ישר # (או כלום) כדי שיחזרו למספר ממנו הוא מחייג - את הודעה זו יש לשמור בשם CalPhone.wav
לאחר קליטת המספר המערכת שולחת מייל למייל המעודכן במערכת שמסרתם בעת ההרשמה או למייל שהוגדר בערך 'adrs' בקובץ הext.ini
ברירת מחדל שם הנמען במייל הוא שם הקו/ארגון שמסרתם בהרשמה ניתן לשנות בערך 'to' בקובץ הext.ini ←יש להקפיד שלא יהיו רווחים בשם במקום רווח יש לרשום מקף-אמצעי או קו_תחתון והמערכת תמירם לרווח
המייל כולל את מספר הטלפון שחייג,
שמו- במידה ומעודכן בקובץ enteridvalname,
המספר שאליו ביקש שיחזרו.
לאחר שליחת המייל בהצלחה המערכת מודיעה "בקשתך נקלטה אנו נחזור אליך למספר" "×××××××××" - את הודעה זו יש לשמור בשם CallOk.wav
במקרה שקרתה שגיאה בשליחת המייל (אין כתובת וכדומה) הלקוח ישמע "שגיאה" ויחזור לתור
ניתן להקליט הודעת שגיאה למקרה כזה ולקרוא לה בשם CallError.wav
←מומלץ לפתוח תיקייה תחת התיקייה הראשית בשם tor (או כל שם אחר שנוח לכם) ולהניח שם את קבצי השמע כך שתוכלו לעשות הרבה שלוחות כאלו בלי להעלות כל פעם את הקבצים מחדש
(בדוגמא לעיל הext.ini מכיל את ההגדרה להפעיל את הקבצים מתיקיית tor )
עכשיו אם יש לכם תפריט כמו זה : "למזכירות הקישו 1 להנהלת חשבונות 2 וכו' "
כאשר בעצם הכל מגיע לאותו אחד…
אז תוכלו להשים את אותו ext. ini בדיוק בשתי השלוחות, וכולם ימתינו באותו התור,
אבל אם באמת כל שלוחה אמורה להגיע למקום אחר אז בכל שלוחה יש לשנות 2 דברים:
1. כמובן את השלוחה שאליה יועברו
2. מספר תבנית שונה שתנהל את התור בנפרד
—————
הסברים והערות :
אופן הפעולה:
המערכת מוסיפה כל מספר שנכנס לשלוחה לרשימת התפוצה
האינדקס של המספר ברשימה הוא המיקום של השיחה בתור ,
המערכת משמיעה לממתין את קובץ tor ואת האינדקס וקובץ music לפי הסדר, וחוזר חלילה
מספר שמנתק מיד נמחק מהרשימה
המספר שהגיע לראש התור ("אינדקס 0")
שומע את קובץ torok ומועבר אל השלוחה הרלוונטית
מכיוון ששלוחת הapi עדיין לא שולחת לשרת שלנו שידור של ניתוק השיחה לאחר המעבר אל שלוחה אחרת
מוגדר שבכל פעם נבדק האם מספר הטלפון שב"אינדקס 0" עדיין נמצא במערכת ואם לא שימחק אותו משם
[באג קטן שעדיין יש: במקרה והוא הספיק לחייג שוב למערכת ולהאזין לשלוחה כל שהיא, התור לא יתקדם; הפתרון: לעשות בכניסה למערכת מחיקה שקטה מרשימת התפוצה הרלוונטית כך שברגע שיכנס שוב ימחק מהרשימה, זה גם יחסוך ממכם נודניקים שמתקשרים כמה פעמים בו זמנית, אחד כזה פשוט יפול לסוף התור כל פעם שהוא מחייג… ]
המערכת תפעל בצורה מיטבית אם השלוחה שאליה מועברים היא מסוג ניתוב (או ניתוב לפי שעות וכו') שבסיומה השיחה מתנתקת,
ניתן להשתמש בכל סוג שלוחה אחרת בתנאי שבסיום התהליך יקרה אחד משני הדברים הבאים:
1. שהשיחה תתנתק
2. שהשיחה תגיע אל שלוחה למחיקה מרשימת התפוצה הרלוונטית.
אחרת התור לא יתקדם
(רעיון לדוגמא מערכת מכירות או חידון שיש זכות קדימה למתקשרים ראשונים והשאר שיחכו…
אפשר לעשות תפריט שלם שיגיעו אליו ובו כל האפשרויות של המכירה/חידון וכן: "לסיום הקישו 0 או נתקו את השיחה" כאשר 0 יעביר את המשתמש למחיקה מהרשימה, ואז חזרה לתפריט הראשי של המערכת,
יש להגדיר בנוסף בתפריט הנ"לכדי שלא יקרה מצב שיקיש * או # ויחזור לתפריט הראשי/הקודם בלי להימחק מהרשימה)קוד: בחירת הכל
hash_extension=yes
root=no
—————
המעלות הנוספות שיש במערכת זו:
מנהל הקו יכול לצפות ברשימת הממתינים דרך האתר, על ידי כניסה לרשימת התפוצה הרלוונטית
(במידה והוא השתמש בכניסה עם שם בקובץ <EnterIDValName.ini> גם השם יופיע באתר!)
(בעמודה "מידע נוסף" מופיע מספר קובץ המוזיקה אותו הוא כעת שומע!)
ניתן גם להגדיר שלוחה שבה ניתן לשמוע את סך הממתינים, מספרי הטלפון שלהם, מי הממתין הראשון ,וחיפוש האם מספר מסוים נמצא ברשימהולשנות את הודעות מערכת M1807 עד M1813 להודעות מתאימות (במקום "מספר החברים בקבוצה"-כמות הממתינים, "מנהל הקבוצה"-המספר שמקבל כעת שרות , וכן הלאהקוד: בחירת הכל
type=check_template_numbers
wap_template=3
מנהל הקו יכול גם להפיל מישהו בחזרה לסוף התור (ע"י מחיקתו מהרשימה דרך האתר או הטלפון)
או להקדים אותו להתחלה (ע"י עריכת "אינדקס 1" אל המספר הרצוי דרך האתר, המסכן שהיה שם יפול לסוף התור… )
או לערוך לגמרי את הרשימה ע"י העתקתה לאקסל, סידור מחדש והעלאתה אם ציון האפשרות "החלף רשימת מספרים קיימת בחדשה"…)
—————
לעת עתה אין תמיכה במתקשרים ממספרים חסויים ובמספרי חו"ל ,
בעהשי"ת נקווה להשלים את הפיתוח בקרוב
פיצ'רים נוספים שיתווספו בלי נדר בהמשך:
אפשרות לניתוק השיחה עבור ממתין בתור
שאתם לא רוצים אותו שם בכלל ע"י סימונו כחסום
אפשרות לרשום את המספר הסידורי הרגיל של התבנית במקום להסתבך אם המספר הארוך הפנימי של ימות
שכלול האפשרויות כך שנוכל להגדיר שיותר מאחד בכל פעם יעבור אל השלוחה , או שהראשון יעבור לשלוחה x, השני ל y וכן הלאה
מונח על השולחן פיתוח בשלב מתקדם שיאפשר לנהל שרות לקוחות באמצעות "חדר ועידה" ללא עלות של יחידות!
—————
אם נתקלתם בבעיה דווחו לנו בהקדם כדי שנטפל בזה,
אם אתם מרוצים ספרו עלינו לחבריכם! - נוספו ההגדרות הבאות
מצו"ב טופס הרשמה יש להחזיר את הטופס לכתובת
tor@salsm.com
בברכה ,
סל.
פרסומת באתר