דף 1 מתוך 1

מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

נשלח: 19:54 29/05/2016
על ידי davd
הבחנתי שרק אם המשתמש לא מרים את הטלפון אז השיחה מועברת לתא הקולי של המספר הוירטואלי, אמנם אם המשתמש ניתק את השיחה באמצע החיוג, אז השיחה מועברת לתא הקולי הרגיל, מה עושים.

Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

נשלח: 21:29 29/05/2016
על ידי ימות המשיח
בנושא הזה אין מה לעשות.
כי מוגדר לך בטלפון שדחיית השיחה מובילה לתא הקולי שלך.
מענה של תא קולי בטלפון שלך, הינו מענה רגיל מבחינת חברות התקשורת, ואין לנו דרך לדעת האם עניתך בעצמך או שענה התא הקולי שלך.

על מנת לפתור בעיה זו, עליך להגדיר בטלפון שלך (דרך חברת התקשורת) שדחיית השיחה לא תשלח את הנדחה לתא הקולי.

Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

נשלח: 16:44 30/05/2016
על ידי איש שלום
בנושא הזה אין מה לעשות.
כי מוגדר לך בטלפון שדחיית השיחה מובילה לתא הקולי שלך.
מענה של תא קולי בטלפון שלך, הינו מענה רגיל מבחינת חברות התקשורת, ואין לנו דרך לדעת האם עניתך בעצמך או שענה התא הקולי שלך.

על מנת לפתור בעיה זו, עליך להגדיר בטלפון שלך (דרך חברת התקשורת) שדחיית השיחה לא תשלח את הנדחה לתא הקולי.
אין צורך להגדיר באמצעות חברת התקשורת, במרבית המכשירים ניתן להגדיר זאת במכשיר עצמו

Re: מספר אישי - בעיה - העברה לתא קולי רגיל כשמנתקים

נשלח: 21:59 30/05/2016
על ידי חוקר
בגולן טלקום א"א רק דרך השירות או האתר