דף 1 מתוך 1

רשימת תפוצה

נשלח: 13:41 04/12/2017
על ידי zev
שלום

איך עושים שכל מי שמתקשר נכנס ממילא לרשימת התפוצה? והאם אפשר להגדיר שכל מי שנכנס לשלוחה מסויימת יהיה ברשימה אחד, ואלו שנכנסים לשלוחה אחרת יהיו ברשימה שנייה?

ואיפה יש הסבר איך לעשות צינתוקים?

תודה

Re: רשימת תפוצה

נשלח: 23:15 04/12/2017
על ידי BY6199
שלום

איך עושים שכל מי שמתקשר נכנס ממילא לרשימת התפוצה? והאם אפשר להגדיר שכל מי שנכנס לשלוחה מסויימת יהיה ברשימה אחד, ואלו שנכנסים לשלוחה אחרת יהיו ברשימה שנייה?

ואיפה יש הסבר איך לעשות צינתוקים?

תודה
צינתוקים=הפעלת קמפיין. ישנה אפשרות לחסוך בעלויות ולהגדיר חיוב מוזל בשירות לקוחות בתשלום.

הרשמה לרשימת תפוצה, ברמת העיקרון ניתן להפוך שלוחה לפילטר שמי שקיים ברשימה יעבור לשלוחה ספציפית ומי שלא יועבר לשלוחה אחרת שתוגדר כהוספה שקטה לרשימת תפוצה. הגדרה זו יכולה להיות בכל מצב במערכת וניתן להגדיר הוספה לרשימת תפוצה 1 או 7 וכו'. בהגדרה זו ישנה בעייה שמי שמתקשר ממספר מזוייף או חו"ל הוא ייתקל בשגיאה בהצטרפות לרשימה (ניתן להחליף גם הודעה זו לשקט).

מסיבה זו ועוד ימות פיתח לאחרונה שלוחה מיוחדת להוספה לרשימת תפוצה הכולל את כל סוגי המספרים, עיין בחדש במערכת