תגובות שהתקבלו לפונים בפניומט
נשלח: 21:05 02/11/2017
שלו' רב
משתמשים ששלחו פניות באמצעות פניומט וקיבלו שיחה טלפונית חוזרת מהחברה מתבקשים לעדכן על התוצאות בשיחת הטלפון באמצעות המייל pnyomt@gmail.com או בהשארת הודעה למערכת בשלוחה 8 לצורך המשך טיפול.
משתמשים שלא קיבלו כל תגובה ועבר שבוע משליחת הפנייה מתבקשים לשלוח פנייה חוזרת אחת לחברה בה הם מנויים בלבד. מנהלי מערכות יכולים לבחור פנייה לכלל החברות.
לתשומת לבכם חשוב להכניס פרטים אמיתיים ומדוייקים אמירת שם לא נכון הוא הסיבה הראשונה להתעלמות החברה.
לקוחות ששלחו פניות החל מהיום מתבקשים לעדכן בהמשך האם הגיע תגובה בדואר כנדרש במכתב לחברה
בברכה
משתמשים ששלחו פניות באמצעות פניומט וקיבלו שיחה טלפונית חוזרת מהחברה מתבקשים לעדכן על התוצאות בשיחת הטלפון באמצעות המייל pnyomt@gmail.com או בהשארת הודעה למערכת בשלוחה 8 לצורך המשך טיפול.
משתמשים שלא קיבלו כל תגובה ועבר שבוע משליחת הפנייה מתבקשים לשלוח פנייה חוזרת אחת לחברה בה הם מנויים בלבד. מנהלי מערכות יכולים לבחור פנייה לכלל החברות.
לתשומת לבכם חשוב להכניס פרטים אמיתיים ומדוייקים אמירת שם לא נכון הוא הסיבה הראשונה להתעלמות החברה.
לקוחות ששלחו פניות החל מהיום מתבקשים לעדכן בהמשך האם הגיע תגובה בדואר כנדרש במכתב לחברה
בברכה