דף 1 מתוך 3

שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 00:44 15/10/2017
על ידי שלמה
אני מעוניין שבהקשה על שלוחה אחת במערכת יעבור לשיחה לפלאפון שלי, איך עושים את זה בדיוק?
והאם אני יכול לקבוע לזה שעות מסוימות בלבד [עדיף לי לא דרך האתר, בכדי שאני יוכל להגיר את זה בכל זמן אם אני פנוי או לא...]?

תודה רבה על תשובה ברורה ומפורטת!

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 00:52 15/10/2017
על ידי אאד
אני מעוניין שבהקשה על שלוחה אחת במערכת יעבור לשיחה לפלאפון שלי, איך עושים את זה בדיוק?
והאם אני יכול לקבוע לזה שעות מסוימות בלבד [עדיף לי לא דרך האתר, בכדי שאני יוכל להגיר את זה בכל זמן אם אני פנוי או לא...]?

תודה רבה על תשובה ברורה ומפורטת!

קוד: בחירת הכל

type=routing
routing_to_phone=0581234567
תעתיק את זה לשלוחה (1 למשל) (לתיבה הגדרות מתקדמות שבצד שמאל) רק תשנה את המספר שכתוב למספר שלך
ולגבי השעות לא נראה לי שאפשר לשנות דרך הפלאפון
[ואם בכל זאת תרצה את הגדרות של השעות (בלי אפשרות לשנות דרך הפלאפון) תכתוב כאן]

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 13:08 15/10/2017
על ידי שלמה
תודה על תשומת הלב!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 13:36 15/10/2017
על ידי BY6199
תודה על תשומת הלב!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!
עיין כאן בניהול הטלפוני 006

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 18:53 15/10/2017
על ידי יהודי גדול
תודה על תשומת הלב!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!
תוכל לעשות שלוחה רגילה של הפניה למספר (לא לפי שעות) וכשלא תרצה לענות תגדיר דרך הטלפון את ההפניה למספר אחר ששם תשאיר הודעה שהמענה סגור כעת, או שבשעות שאינך זמין תגדיר סיסמה לשלוחה דרך הטלפון ואת ההקלטה של נא הקש את הסיסמה תשנה ל "המענה סגור כעת, לחזרה הקישו #" (וכמובן במקום ההקלטה של סיסמה שגויה תכניס שנייה שקט)

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 18:55 15/10/2017
על ידי אאד
תודה על תשומת הלב!
ניסית, ולצערי זה לא עובד.
אשמח לקבל עזרה בהקדם, תודה רבה!
תוכל לעשות שלוחה רגילה של הפניה למספר (לא לפי שעות) וכשלא תרצה לענות תגדיר דרך הטלפון את ההפניה למספר אחר ששם תשאיר הודעה שהמענה סגור כעת, או שבשעות שאינך זמין תגדיר סיסמה לשלוחה דרך הטלפון ואת ההקלטה של נא הקש את הסיסמה תשנה ל "המענה סגור כעת, לחזרה הקישו #" (וכמובן במקום ההקלטה של סיסמה שגויה תכניס שנייה שקט)
אפשר להגדיר את המספר לניתוב דרך הטלפון?

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 18:59 15/10/2017
על ידי יהודי גדול
אפשר להגדיר את המספר לניתוב דרך הטלפון?
ברור

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 00:17 16/10/2017
על ידי שלמה
תוכל לעשות שלוחה רגילה של הפניה למספר (לא לפי שעות) וכשלא תרצה לענות תגדיר דרך הטלפון את ההפניה למספר אחר ששם תשאיר הודעה שהמענה סגור כעת, או שבשעות שאינך זמין תגדיר סיסמה לשלוחה דרך הטלפון ואת ההקלטה של נא הקש את הסיסמה תשנה ל "המענה סגור כעת, לחזרה הקישו #" (וכמובן במקום ההקלטה של סיסמה שגויה תכניס שנייה שקט)
איך מגדירים שישמעו "המענה סגור כעת וכו'..."?

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 10:37 16/10/2017
על ידי יהודי גדול
איך מגדירים שישמעו "המענה סגור כעת וכו'..."?
אם אתה רוצה לעשות את זה בדרך שאמרתי אז בשעה שאתה לא רוצה לענות אתה נכנס לניהול בטלפון ומגדיר סיסמה לשלוחה. את הודעת מערכת M1100 - "נא הקש את הסיסמה ובסיום הקש סולמית" אתה מחליף לקובץ שבו ישמעו "המענה סגור כעת אנא נסו מאוחר יותר, לחזרה הקישו סולמית" ואת הודעת מערכת M1101 - "סיסמה שגויה" אתה מחליף לקובץ של שבריר שנייה שקט. תעדכן אם הסתדרת.

Re: שלוחה למעבר לשיחה טלפונית

נשלח: 11:40 16/10/2017
על ידי שלמה
איך מגדירים שישמעו "המענה סגור כעת וכו'..."?
אם אתה רוצה לעשות את זה בדרך שאמרתי אז בשעה שאתה לא רוצה לענות אתה נכנס לניהול בטלפון ומגדיר סיסמה לשלוחה. את הודעת מערכת M1100 - "נא הקש את הסיסמה ובסיום הקש סולמית" אתה מחליף לקובץ שבו ישמעו "המענה סגור כעת אנא נסו מאוחר יותר, לחזרה הקישו סולמית" ואת הודעת מערכת M1101 - "סיסמה שגויה" אתה מחליף לקובץ של שבריר שנייה שקט. תעדכן אם הסתדרת.
איך בדיוק מגדירים כזאת הודעה? אני לא מוצא בהגדרות של ההודעות הקוליות של 'ימות'.