דף 1 מתוך 1

שמירת פרטי המאזין

נשלח: 16:36 19/05/2017
על ידי אאד
מישהו יכול אולי לעזור לי ?
אני רוצה שכל אחד שמתקשר למערכת שלי המערכת תשאל את שמו והוא יקליט את זה ואז המערכת תשאל אם הבינה נכון דהיינו למשל אם הוא הקליט 'אברהם' המערכת תשאל "האם התכוונתם ל'אברהם' לאישור הקישו...' ואחר כך את כל הפרטים האישיים, וכן שיוכל להוסיף פרטים ע"י הקשה על מספרי הטלפון (כפי שמגדירים דוא"ל למערכת)
ובנוסף שהמערכת תגדיר שתמיד כשהוא מתקשר המערכת תזהה אותו לפי המספר
ותגיד מיד בהיכנסו למערכת "ברוך הבא אברהם"
ובנוסף שיהיה לי את כל הפרטים בטבלה וגם ברשימת תפוצה מחולק לפי ערים
בתודה מראש למי שיכל לקדיש בשבילי כמה דקות כי אני מאד מתקשה בנושא זה ולא הצלחתי לבד ואני גם לא יודע היכן להגדיר את כל ההגדרות

Re: שמירת פרטי המאזין

נשלח: 22:12 20/05/2017
על ידי BY6199
מישהו יכול אולי לעזור לי ?
[/size]
בנוגע להקלטת השם עיין בערך כניסה לפי מספר אישי, בנוגע לחלוקה לפי ערים תוכל לבנות רשימות תפוצה שונות ולנתב את הלקוח לשלוחה הרלוונטית אבל זה לא יהיה בטבלה לפי ערים אלא א"כ תערוך טבלה לבד.

Re: שמירת פרטי המאזין

נשלח: 23:16 20/05/2017
על ידי אאד
מישהו יכול אולי לעזור לי ?
[/size]
בנוגע להקלטת השם עיין בערך כניסה לפי מספר אישי, בנוגע לחלוקה לפי ערים תוכל לבנות רשימות תפוצה שונות ולנתב את הלקוח לשלוחה הרלוונטית אבל זה לא יהיה בטבלה לפי ערים אלא א"כ תערוך טבלה לבד.
תודה רבה על ההתייחסות אבל איך אני מנתב אותם ?

Re: שמירת פרטי המאזין

נשלח: 13:18 21/05/2017
על ידי נבון
מישהו יכול אולי לעזור לי ?
[/size]
בנוגע להקלטת השם עיין בערך כניסה לפי מספר אישי, בנוגע לחלוקה לפי ערים תוכל לבנות רשימות תפוצה שונות ולנתב את הלקוח לשלוחה הרלוונטית אבל זה לא יהיה בטבלה לפי ערים אלא א"כ תערוך טבלה לבד.
תודה רבה על ההתייחסות אבל איך אני מנתב אותם ?
את שואל שאלות מאד מאד מאד פשוטות ובבקשה תשאל את זה בפורום המתאים (עזרה הדדית)
ואם אתה בכל זאת רוצה אתה יכול לפנות אלי למייל kursmartzim@gmail.com

מועבר לפורום עזרה הדדית