דף 1 מתוך 1

מערכת תכנים הפניה למספר אישי

נשלח: 18:30 04/04/2017
על ידי kol
איך מגדירים שמערכת תכנים ישר שמתקשרים למערכת זה עושה הפניה למספר אישי. (ללא תפריט= כלומר: מי שמחייג למערכת ישר הוא מופנה למענה ללא תפריט כלשהו)???

Re: מערכת תכנים הפניה למספר אישי

נשלח: 18:31 04/04/2017
על ידי כותב מוסמך
ניתן להכניס בהגדרות מתקדמות הפניה למספר הטלפון האישי [זה יעלה יחידות]

קוד: בחירת הכל

type=routing
routing_start=1
routing1=0501234567
תשנה את המספר למספר האישי
ותכניס את זה להגדרות מתקדמות של התפריט ראשי