דף 1 מתוך 1

הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת

נשלח: 09:36 07/02/2017
על ידי נחמן רבינוביץ
האם שייך להגדיר הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת
והאם שייך להגדיר את ה# כהפניה כזאת?

Re: הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת

נשלח: 12:07 07/02/2017
על ידי BY6199
תפעיל במערכת השניה פילטר בתפריט הראשי לפי רשימת תפוצה שתגדיר לשלוחה הרלוונטית והשאר יקישו לבד מה שהם רוצים
פתרון זה טוב רק אם זה מיועד למשתמשים מסויימים אחרת לא נראה לי שיש פתרון, ייתכן ואפשר להגדיר לפי רשימה שמי שנכנס דרך מערכת אחרת יעבור לשלוחה רלוונטית אבל זה אני לא בטוח שקיים, כי בסוף המערכת מזהה את המספר של המתקשר ולא רק את המספר ממנו מועברת השיחה

Re: הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת

נשלח: 12:10 07/02/2017
על ידי 0795020314
תבקש מהשרות לקוחות מספר שמגיע ישירות לתוך השלוחה המבוקשת, ותעשה הפנייה למספר הנ"ל.

Re: הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת

נשלח: 12:18 07/02/2017
על ידי חוקר
תבקש מהשרות לקוחות מספר שמגיע ישירות לתוך השלוחה המבוקשת, ותעשה הפנייה למספר הנ"ל.
קיים בתשלום בשירות הלקוחות

Re: הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת

נשלח: 13:21 07/02/2017
על ידי נחמן רבינוביץ
ובלי להפנות לתוך שלוחה האם שייך להגדיר את הסולמית כהפניה למערכת אחרת?