האם שייך להגדיר הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת
והאם שייך להגדיר את ה# כהפניה כזאת?
הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת
-
- הודעות: 124
- הצטרף: 11:49 15/01/2017
- מיקום: ירושלים
Re: הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת
תפעיל במערכת השניה פילטר בתפריט הראשי לפי רשימת תפוצה שתגדיר לשלוחה הרלוונטית והשאר יקישו לבד מה שהם רוצים
פתרון זה טוב רק אם זה מיועד למשתמשים מסויימים אחרת לא נראה לי שיש פתרון, ייתכן ואפשר להגדיר לפי רשימה שמי שנכנס דרך מערכת אחרת יעבור לשלוחה רלוונטית אבל זה אני לא בטוח שקיים, כי בסוף המערכת מזהה את המספר של המתקשר ולא רק את המספר ממנו מועברת השיחה
פתרון זה טוב רק אם זה מיועד למשתמשים מסויימים אחרת לא נראה לי שיש פתרון, ייתכן ואפשר להגדיר לפי רשימה שמי שנכנס דרך מערכת אחרת יעבור לשלוחה רלוונטית אבל זה אני לא בטוח שקיים, כי בסוף המערכת מזהה את המספר של המתקשר ולא רק את המספר ממנו מועברת השיחה
-
- הודעות: 297
- הצטרף: 14:03 02/08/2016
Re: הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת
תבקש מהשרות לקוחות מספר שמגיע ישירות לתוך השלוחה המבוקשת, ותעשה הפנייה למספר הנ"ל.
Re: הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת
קיים בתשלום בשירות הלקוחותתבקש מהשרות לקוחות מספר שמגיע ישירות לתוך השלוחה המבוקשת, ותעשה הפנייה למספר הנ"ל.
-
- הודעות: 124
- הצטרף: 11:49 15/01/2017
- מיקום: ירושלים
Re: הפניה לתוך שלוחה במערכת אחרת
ובלי להפנות לתוך שלוחה האם שייך להגדיר את הסולמית כהפניה למערכת אחרת?
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 28 אורחים