דף 2 מתוך 6

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 14:59 03/04/2018
על ידי אהבת ישראל
בס"ד
2 עדכונים:
1. תוקנה הבעייה של הקלדת טקסט במודול תפריט.
2. נוסף אפשרות של מודול קבלת מספר אישי.

בברכה
מנחם

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 15:49 04/04/2018
על ידי גוטליב סוכן פלאפונים
איך מגדירים 1 מהמדולים של ההבת ישראל ניסיתי להתקשר ל-0799328222 ולא הצלחתי להגדיר שם כלום מישהו יכול להסביר לי איך מגדירים משם???

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 12:35 05/04/2018
על ידי קביעתא
האם ניתן לקבל את כל רשימת התפוצה כקובץ אקסל למייל ?

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 22:53 06/05/2018
על ידי קימבוניישן
בס"ד
מועדים לשמחה. שינויים חדשים.
ניתן לקבל מספר אישי לקו ישירות בכניסה לקו.
ניתן לבחור האם לשמור את פרטי המערכת לחיוג הבא על מנת שלא יצטרכו להקיש את הנתונים מחדש בכל שיחה.
ניתן להשאיר הודעות להנהלה לייעול ושיפור המערכת.

בברכה
מנחם
שיהיה מודול הקלטה שמירה ושליחה במייל אם אפשרות להגדיר באיזו תיקיה תישמר ההקלטה.

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 17:12 15/05/2018
על ידי maor
0799328222 חסום, יש מספר חדש?
תוכל לקבל מספר אישי לאהבת ישראל כאן ובשלוחה 33 ניתן לקבל מספר אישי למערכת הנ"ל.

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 17:32 15/05/2018
על ידי מנחם מענדל מענדי
0799328222 חסום, יש מספר חדש?
תוכל לקבל מספר אישי לאהבת ישראל כאן ובשלוחה 33 ניתן לקבל מספר אישי למערכת הנ"ל.
יש אתר חדש: ahavat-israel.net

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 02:00 17/06/2018
על ידי אהבת ישראל
בס"ד
שבוע טוב.
הוספות חדשות:
שלוחה 8 בניהול-שמיעת דו"חות נתונים מכל מודול במערכת.
שלוחה 9 בניהול-שמיעת סטטיסטיקות האזנה לכל הטלפונים/לפי מספר טלפון, וכן שמיעת שם המאזין כפי שרשום במערכת.

תהנו ובהצלחה.
בברכה
מנחם

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 09:10 17/06/2018
על ידי טלפון
ניסיתי להפוך שלוחה לתפריט, עברתי את כל התהליך וזה לא שינה כלום בקו שלי. כ"כ לא הבנתי למה חייבים לבחור מקש לחזרה לתפריט קודם ומקש אחר לתפריט ראשי, ואם אין צורך באפשרות כזו? ובייחוד שניסיתי לעשות בתפריט ראשי וגם שם הוא דרש מקש לחזרה לתפריט ראשי.

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 18:58 15/07/2018
על ידי אהבת ישראל
בס"ד

בסייעתא דשמיא אנו עובדים על שיפור המערכת כגון:

• קבלת קבצים מהמערכת למייל בתור קובץ מצורף.
• שמיעת סוג השלוחה במצב הנוכחי לפי הקשת מספר השלוחה.
• שליחת הנתונים מהשלוחה הנבחרת למייל.
• בכל מודול תיהיה ההגדרות המלאות של המודול.
• ההעלאת קבצי טקסט בקריינות הרובוטית,
ועוד......

במידה ותרצו שנעבוד או נתמקד באופציות ספציפיות בהקדם, תוכלו לכתוב כאן או בmmf@ahavat-israel.net

בברכה
מנחם

Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל

נשלח: 12:46 19/07/2018
על ידי יזר
אשמח אם תוסיף אפשרות להקליד בטלפון את הקוד המלא של ההגדרה לשלוחה