בס"ד
2 עדכונים:
1. תוקנה הבעייה של הקלדת טקסט במודול תפריט.
2. נוסף אפשרות של מודול קבלת מספר אישי.
בברכה
מנחם
מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
-
- הודעות: 236
- הצטרף: 15:31 29/05/2017
-
- הודעות: 502
- הצטרף: 12:41 05/05/2017
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
איך מגדירים 1 מהמדולים של ההבת ישראל ניסיתי להתקשר ל-0799328222 ולא הצלחתי להגדיר שם כלום מישהו יכול להסביר לי איך מגדירים משם???
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
האם ניתן לקבל את כל רשימת התפוצה כקובץ אקסל למייל ?
-
- הודעות: 112
- הצטרף: 20:15 27/03/2018
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
שיהיה מודול הקלטה שמירה ושליחה במייל אם אפשרות להגדיר באיזו תיקיה תישמר ההקלטה.בס"ד
מועדים לשמחה. שינויים חדשים.
ניתן לקבל מספר אישי לקו ישירות בכניסה לקו.
ניתן לבחור האם לשמור את פרטי המערכת לחיוג הבא על מנת שלא יצטרכו להקיש את הנתונים מחדש בכל שיחה.
ניתן להשאיר הודעות להנהלה לייעול ושיפור המערכת.
בברכה
מנחם
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
תוכל לקבל מספר אישי לאהבת ישראל כאן ובשלוחה 33 ניתן לקבל מספר אישי למערכת הנ"ל.0799328222 חסום, יש מספר חדש?
-
- הודעות: 980
- הצטרף: 16:42 28/04/2016
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
יש אתר חדש: ahavat-israel.netתוכל לקבל מספר אישי לאהבת ישראל כאן ובשלוחה 33 ניתן לקבל מספר אישי למערכת הנ"ל.0799328222 חסום, יש מספר חדש?
-
- הודעות: 236
- הצטרף: 15:31 29/05/2017
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
בס"ד
שבוע טוב.
הוספות חדשות:
שלוחה 8 בניהול-שמיעת דו"חות נתונים מכל מודול במערכת.
שלוחה 9 בניהול-שמיעת סטטיסטיקות האזנה לכל הטלפונים/לפי מספר טלפון, וכן שמיעת שם המאזין כפי שרשום במערכת.
תהנו ובהצלחה.
בברכה
מנחם
שבוע טוב.
הוספות חדשות:
שלוחה 8 בניהול-שמיעת דו"חות נתונים מכל מודול במערכת.
שלוחה 9 בניהול-שמיעת סטטיסטיקות האזנה לכל הטלפונים/לפי מספר טלפון, וכן שמיעת שם המאזין כפי שרשום במערכת.
תהנו ובהצלחה.
בברכה
מנחם
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
ניסיתי להפוך שלוחה לתפריט, עברתי את כל התהליך וזה לא שינה כלום בקו שלי. כ"כ לא הבנתי למה חייבים לבחור מקש לחזרה לתפריט קודם ומקש אחר לתפריט ראשי, ואם אין צורך באפשרות כזו? ובייחוד שניסיתי לעשות בתפריט ראשי וגם שם הוא דרש מקש לחזרה לתפריט ראשי.
-
- הודעות: 236
- הצטרף: 15:31 29/05/2017
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
בס"ד
בסייעתא דשמיא אנו עובדים על שיפור המערכת כגון:
• קבלת קבצים מהמערכת למייל בתור קובץ מצורף.
• שמיעת סוג השלוחה במצב הנוכחי לפי הקשת מספר השלוחה.
• שליחת הנתונים מהשלוחה הנבחרת למייל.
• בכל מודול תיהיה ההגדרות המלאות של המודול.
• ההעלאת קבצי טקסט בקריינות הרובוטית,
ועוד......
במידה ותרצו שנעבוד או נתמקד באופציות ספציפיות בהקדם, תוכלו לכתוב כאן או בmmf@ahavat-israel.net
בברכה
מנחם
בסייעתא דשמיא אנו עובדים על שיפור המערכת כגון:
• קבלת קבצים מהמערכת למייל בתור קובץ מצורף.
• שמיעת סוג השלוחה במצב הנוכחי לפי הקשת מספר השלוחה.
• שליחת הנתונים מהשלוחה הנבחרת למייל.
• בכל מודול תיהיה ההגדרות המלאות של המודול.
• ההעלאת קבצי טקסט בקריינות הרובוטית,
ועוד......
במידה ותרצו שנעבוד או נתמקד באופציות ספציפיות בהקדם, תוכלו לכתוב כאן או בmmf@ahavat-israel.net
בברכה
מנחם
Re: מערכת לניהול מתקדם של הגדרות וקמפיינים במערכות ivr2 שלא קיימים בניהול הטלפוני הרגיל
אשמח אם תוסיף אפשרות להקליד בטלפון את הקוד המלא של ההגדרה לשלוחה
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 24 אורחים