אשמח לידע ועזרה מהמבינים.
המטרה שלי: חשוב לי מאוד לדעת תוך כ2 דקות מאז ששלחתי את הקמפיין מי קיבל את ההודעה ומי לא.
אשמח לשמוע רעיונות איך אפשר לבצע זאת.
בנוסף להלן השאלות שעלו לי בנושא:
1. אני משער שהדו"ח של הקמפיין מופיע רק לאחר שנגמר כל ניסיונות החיוג שזה יכול לקחת זמן רב (לאלו שנכשלו אני חושב עד 15 ניסיונות חיוג). האם אני צודק? או שיש דרך לראות את הפירוט של הדו"ח גם לפני סיום הקמפיין. (איך שזכור לי בלשונית "קמפיינים פעילים" אין פירוט מי קיבל וכדו' רק כמה קיבלו).
2. איך אפשר לאמת את קבלת ההודעה. יש אפשרות מובנת בהגדות הקמפיין שצריך להקיש על 7 לאישור קבלת ההודעה. שאלותי הם: א. היכן רואים את התוצאה של ההקשה על 7. בדו"ח קמפיין או מקום אחר (אולי בנוסף)? ב. והאם אפשר לשנות את זה להקשה על 1? ג. מה זה אומר אישור קבלה האם עד שלא אישרתי זה ימשיך לשלוח התראה (התקשרות), או שברגע שעניתי לשיחה זה יפסיק לשלוח רק שזה עניין של הרישום מי אישר ומי לא.
3. זכור לי ששמעתי פעם שיש אפשרות לעשות שהמענה לשיחה בעת הפעלת קמפיין תהיה כמו התקשרות למערכת כך שיהיה את כל המקשים בתפריט כרגיל, מי שיודע על זה אשמח לשמוע. ואם זה שייך אז אולי ניתן לעשות שיקישו 1 להוספה לרשימ"ת או קבלת נתונים פשוטה (פשוט עדיף שהרישום יהיה לפי תאריך, כדי לדעת באמת מה אושר אחרי הפעלת הקמפיין ולא יום לפני, שאת זה אין ברשימ"ת).
4. האם יש דרך לעשות יותר מ5 ניסיונות חיוג.
תודה מראש
בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין
Re: בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין
יתכן ואם תעצור את הקמפין אחרי 2 דקות (בלשונית קמפיינים פעילים) תקבל את הדוח מיידי.אשמח לידע ועזרה מהמבינים.
המטרה שלי: חשוב לי מאוד לדעת תוך כ2 דקות מאז ששלחתי את הקמפיין מי קיבל את ההודעה ומי לא.
אשמח לשמוע רעיונות איך אפשר לבצע זאת.
בנוסף להלן השאלות שעלו לי בנושא:
1. אני משער שהדו"ח של הקמפיין מופיע רק לאחר שנגמר כל ניסיונות החיוג שזה יכול לקחת זמן רב (לאלו שנכשלו אני חושב עד 15 ניסיונות חיוג). האם אני צודק? או שיש דרך לראות את הפירוט של הדו"ח גם לפני סיום הקמפיין. (איך שזכור לי בלשונית "קמפיינים פעילים" אין פירוט מי קיבל וכדו' רק כמה קיבלו).
2. איך אפשר לאמת את קבלת ההודעה. יש אפשרות מובנת בהגדות הקמפיין שצריך להקיש על 7 לאישור קבלת ההודעה. שאלותי הם: א. היכן רואים את התוצאה של ההקשה על 7. בדו"ח קמפיין או מקום אחר (אולי בנוסף)? ב. והאם אפשר לשנות את זה להקשה על 1? ג. מה זה אומר אישור קבלה האם עד שלא אישרתי זה ימשיך לשלוח התראה (התקשרות), או שברגע שעניתי לשיחה זה יפסיק לשלוח רק שזה עניין של הרישום מי אישר ומי לא.
3. זכור לי ששמעתי פעם שיש אפשרות לעשות שהמענה לשיחה בעת הפעלת קמפיין תהיה כמו התקשרות למערכת כך שיהיה את כל המקשים בתפריט כרגיל, מי שיודע על זה אשמח לשמוע. ואם זה שייך אז אולי ניתן לעשות שיקישו 1 להוספה לרשימ"ת או קבלת נתונים פשוטה (פשוט עדיף שהרישום יהיה לפי תאריך, כדי לדעת באמת מה אושר אחרי הפעלת הקמפיין ולא יום לפני, שאת זה אין ברשימ"ת).
4. האם יש דרך לעשות יותר מ5 ניסיונות חיוג.
תודה מראש
2. אישור קבלת ההודעה מופיע בדוח שהלקוח עשה "אישור מסירה" אין לזה משמעות רק לכך שמופיע בדוח. ברגע שהשיחה נענתה גם בלי אישור, מפסיק לשלוח הודעה.
3. כמדומני שאין אפשרות שמענה יהיה כחיוג למערכת. מה שכן אפשר זה שיהיה ניתוב שיחה למספר של המערכת. רק שהמחיר של זה יקר כי אתה משלם פעמיים גם על הקמפיין בכל רגע שהוא ממשיך להקשיב. וגם על החיוג ע"י ניתוב.
Re: בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין
1.2.4 אוכל לפתח עבורך משהו תוכל לפנות במייל 4244046@gmail.comאשמח לידע ועזרה מהמבינים.
המטרה שלי: חשוב לי מאוד לדעת תוך כ2 דקות מאז ששלחתי את הקמפיין מי קיבל את ההודעה ומי לא.
אשמח לשמוע רעיונות איך אפשר לבצע זאת.
בנוסף להלן השאלות שעלו לי בנושא:
1. אני משער שהדו"ח של הקמפיין מופיע רק לאחר שנגמר כל ניסיונות החיוג שזה יכול לקחת זמן רב (לאלו שנכשלו אני חושב עד 15 ניסיונות חיוג). האם אני צודק? או שיש דרך לראות את הפירוט של הדו"ח גם לפני סיום הקמפיין. (איך שזכור לי בלשונית "קמפיינים פעילים" אין פירוט מי קיבל וכדו' רק כמה קיבלו).
2. איך אפשר לאמת את קבלת ההודעה. יש אפשרות מובנת בהגדות הקמפיין שצריך להקיש על 7 לאישור קבלת ההודעה. שאלותי הם: א. היכן רואים את התוצאה של ההקשה על 7. בדו"ח קמפיין או מקום אחר (אולי בנוסף)? ב. והאם אפשר לשנות את זה להקשה על 1? ג. מה זה אומר אישור קבלה האם עד שלא אישרתי זה ימשיך לשלוח התראה (התקשרות), או שברגע שעניתי לשיחה זה יפסיק לשלוח רק שזה עניין של הרישום מי אישר ומי לא.
3. זכור לי ששמעתי פעם שיש אפשרות לעשות שהמענה לשיחה בעת הפעלת קמפיין תהיה כמו התקשרות למערכת כך שיהיה את כל המקשים בתפריט כרגיל, מי שיודע על זה אשמח לשמוע. ואם זה שייך אז אולי ניתן לעשות שיקישו 1 להוספה לרשימ"ת או קבלת נתונים פשוטה (פשוט עדיף שהרישום יהיה לפי תאריך, כדי לדעת באמת מה אושר אחרי הפעלת הקמפיין ולא יום לפני, שאת זה אין ברשימ"ת).
4. האם יש דרך לעשות יותר מ5 ניסיונות חיוג.
תודה מראש
3. אפשר בשירות לקוחות בתשלום (נדמה לי 120שח)
-
- הודעות: 145
- הצטרף: 14:17 02/09/2019
Re: בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין
נראה לי שאתה פשוט יכול להגדיר את הקמפין כמבזק שבהקשה על 7 לאישור קבלת ההודעה
Re: בעניין אימות קבלת הודעת הקמפיין
אבל כמו שאני מבין, את הדו"ח הזה אני יקבל רק בסיום הקמפיין ואני צריך את זה תוך 2-3 דקות. (ולהפסיק את הקמפיין כמו שהוצע לעיל, גם אני לא רוצה).
חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 25 אורחים