הודעת קמפיין בשיחה חוזרת. איך?

חיבור
הודעות: 172
הצטרף: 22:33 16/01/2018

הודעת קמפיין בשיחה חוזרת. איך?

שליחהעל ידי חיבור » 10:23 26/09/2019

אני רוצה להגדיר שלאחר שליחת קמפיין, שיחות חוזרות ישמעו את הודעת הקמפיין למשך זמן מסויים (נגיד 5 שעות לאחר הקמפיין) ואחרי ההשמעה ישמעו את התפריט הראשי.
יש אופציה להגדיר את זה בלי לשחק עם קובץ M0000 וכד'?

בנוסף אני רואה בהגדרות קמפיין את ההגדרה הבאה:
{809D32F1-9180-4B0B-BDBC-91698A9FB957}.png.jpg
{809D32F1-9180-4B0B-BDBC-91698A9FB957}.png.jpg (17.75 KiB) נצפה 1309 פעמים
אבל אף פעם זה לא עובד לי. אנשים חוזרים ולא שומעים את ההודעה אלא את התפריט הרגיל של הקו.
מה פיספסתי?


חנון המרבה
הודעות: 193
הצטרף: 12:01 16/09/2018

Re: הודעת קמפיין בשיחה חוזרת. איך?

שליחהעל ידי חנון המרבה » 11:48 27/09/2019

התשובה שנתת לו מתייחס לאחד מהשלוש שאלות שחיבור שאל.
ענית רק איך מגדירים שיוכלו לשמוע בחזרה למערכת את הודעת הקמפיין אבל איך מגדירים לזמן קצוב עדיין איני יודע.
לגבי השאלה השלישית -ההגדרה שרואים בהגדרות קמפיין, למיטב ידיעתי הוא הגדרה כוללת למערכת למשל אם אתה בוחר ב"רשימה שחורה" - הכוונה שהמספרים שחסומים ברשימת התפוצה של הקמפיין ברירת המחדל אינם יכולים להתקשר למערכת כלל (כל שאר המספרים הן הרשומים והן הלא רשומים אך אינם חסומים, יוכלו להתקשר).
אם אתה בוחר ב"רשימה לבנה" - הכוונה שרק אלו שרשומים ברשימת התפוצה של הקמפיין ברירת המחדל יוכלו להתקשר (כל שאר המספרים שאינם רשומים כלל או שרשומים אבל הם חסומים לא יוכלו להתקשר)
השתי ההגדות האחרות אינם צריכים הסבר.


חזור אל “עזרה הדדית ונושאים כללים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 7 אורחים