זיהוי שיחה של שיחה מופנית מתוך קמפיין פעיל
נשלח: 21:42 14/11/2016
בשליחת קמפיין והגדרת מקש אחד להפניה לטלפון אישי או למערכת אחרת בימות המשיח (בעלות יחידות), כיצד ניתן להגדיר שלא יוסיף את סיפרה 1 לאחר ה 0, וא"כ היכן צריך למקם את הקוד האם ב ivr.ini?
זה אמור להיות אפשרי כי בשירות הלקוחות כבר הגדירו לי פעם במערכת של שיגור הודעות בלבד, השאלה רק איך מגדירים במערכת ivr?
זה אמור להיות אפשרי כי בשירות הלקוחות כבר הגדירו לי פעם במערכת של שיגור הודעות בלבד, השאלה רק איך מגדירים במערכת ivr?