דף 1 מתוך 1

עצה טובה

נשלח: 01:34 05/10/2016
על ידי שלמה קצין
פעמים רבות קורה שפותחים מערת טלפונית בקו של ימות המשיח,
ומאיזושהי סיבה מפסיקים לתפעל אותה
[או כי פתחו אותה לשם ניסיון, או שראו שזה לא הולך וכדומה סיבות רבות לאין ספור].
לא לכולם יש כח להתקשר לשירות לקוחות כדי לעדכן אותם על כך, ויוצא שיש מאות מספרים ללא שימוש.
הייתי ממליץ בתור עצה טובה, לפתוח שלוחה במערכת של ימות המשיח,
בה יהיה ניתן להקיש את מספר המערכת ללא שימוש, כולל סיסמת ניהול,
כך שתוכלו להקצות את המספר למערכת אחרת.
סתם בתור עיצה טובה.
בהוקרה על הכל
גמר חתימה טובה
שנה טובה
[מצטער שלא ידעתי היכן למקם את ההודעה...]

Re: עצה טובה

נשלח: 07:06 05/10/2016
על ידי אברהמי רייכמן

Re: עצה טובה

נשלח: 14:11 05/10/2016
על ידי ימות המשיח
תודה רבה על העצות.
נושא חלוקת המספרים, ומחזור שלהם הינו בהתאם לשיקולי ההנהלה בימות המשיח.