דף 1 מתוך 1
השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 01:05 08/04/2016
על ידי ישראלי
באם יש לי 2 קוים שלכל אחד חלק מהתוכן שונה - וחלק מהתוכן זהה - האם אפשרי שהתוכן הזהה ימצא במקום אחד ויהיה ניתן להאזנה ל2 הקוים ולא אצטרך כפילות לכל קו בנפרד?
ניתוב פנימי בלבד לא יעזור לי - אאכ שייך ניתוב פנימי למערכת אחרת + הגדרה שיהיה נגיש רק שלוחות מסוימות - ובאם הוא מקיש סולמית לחזרה - שיחזור לקו הראשי ולא הקו המשני
Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 10:36 08/04/2016
על ידי ימות המשיח
יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
מעבר לזה תוכל לנסות עם ההעברה למערכת אחרת בימות המשיח - והגדרות מעבר בסיום (מעבר בסיום התיקיה, או מעבר מהתיקיה העליונה אליה עוברים אוטומטית בסיום השלוחה).
אני לא בטוח שזה יתן פתרון מלא למה שאתה צריך
Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 22:16 09/04/2016
על ידי ישראלי
יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
מעבר לזה תוכל לנסות עם ההעברה למערכת אחרת בימות המשיח - והגדרות מעבר בסיום (מעבר בסיום התיקיה, או מעבר מהתיקיה העליונה אליה עוברים אוטומטית בסיום השלוחה).
אני לא בטוח שזה יתן פתרון מלא למה שאתה צריך
על כל הפניה 20 שח או על כל הפנית קו גם את יש כמה שלוחות
והאם אני יכול לשנת הגדרות אלו אחכ - או שתמיד אני תלותי בשירות לקוחות?
ובהקשר לחזרה לקו המקור - האם זה ניתן לפיתוח בתשלום סביר?
Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 15:31 11/04/2016
על ידי יעקב
כל רבע שעה תמיכה זה 20 ש"ח
פיתוח רגיל זה מינימום 2000 ש"ח אלא אם כן זה משהו שנזקקים לו לקוחות רבים ואז יכול להיות שיהיה תשלום שונה.
ובקשר להאם אפשר לשנות את ההגדרות,
את ההפניה לשלוחה מסוימת בתוך הקו לא תוכל לשנות לבד, אבל את התוכן באותה שלוחה ברור שתוכל לשנות.
Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 13:46 19/04/2016
על ידי כותב מוסמך
יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
פניתי לשירות ואמרו לי שאין אפשרות כזו
Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 17:40 27/04/2016
על ידי יעקב
יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
פניתי לשירות ואמרו לי שאין אפשרות כזו
כנראה לא כל הנציגים יודעים זאת, זה אפשרות חדשה, תבקש את יעקב ו/או שישאלו את יעקב.
Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 17:45 27/04/2016
על ידי כותב מוסמך
יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
פניתי לשירות ואמרו לי שאין אפשרות כזו
כנראה לא כל הנציגים יודעים זאת, זה אפשרות חדשה, תבקש את יעקב ו/או שישאלו את יעקב.
רציתי לשאול אם כבר מע"ג הפורום יש לי מערכת אחת מעל 10,000 דק', ואני רוצה שבמערכת אחרת שאין בה כמעט דקות יעביר אוטו' שלוחה פנימית במערכת של מעל ה10000, זה יעלה כסף או חינם.
Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 21:40 11/05/2016
על ידי איש שלום
[quote="ימות המשיח"]יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
רציתי לשאול האם בעתיד הקרוב יתאפשר להגדיר זאת לבד באמצעות הגדרות מתקדמות?
כמו"כ באם יש לי קו שנכנס אליו להערכתי כ 20.000 דקות בחודש [איני יודע במדויק שכן זה קו ישן, שלא שודרג, וכיום אי אפשר לראות בו את כמות הדקות הנכנסת] ואני רוצה להפנות לתוך שלוחה בקו חדש שפתחתי כעת, האם זה בחינם או בתשלום [נשאל בעבר אך לא קיבל מענה].
כמו"כ למעשה האם למישהו יש פתרון להציע, אופן בו ניתן לעשות שמקש סולמית, יחזיר לקו המקורי, באמצעות הגדרות הפניה.
Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים
נשלח: 10:15 12/05/2016
על ידי ימות המשיח
לגבי האפשרות שיבצעו העברה לשלוחה ספציפית לא דרך השרות לקוחות - הנושא נמצא ברשימות המשימות לפיתוח של הצוות הטכני בעדיפות נמוכה.
ניתן להפנות אתה שיחה ממערכת ישנה לשלוחה ספציפית במערכת החדשה, לא ניתן להפנות מהמערכת החדשה לשלוחה ספציפית במערכת הישנה.