שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
נשלח: 12:52 21/04/2020
על ידי 0772268020
האם ואיך ניתן לשלוח הודעה קולית דרך המערכת עם האפשרויות הקשה לכמה אפשרויות ולקבל דו"ח מפורט מה ענה כל אחד מרשימת התפוצה שצורפה?
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
נשלח: 13:02 21/04/2020
על ידי מתעניין
בדרך הקלה להדיר את הקמפין רק להודעה שיחזרו למערכת
ובמערכת
שלוחת קבלת הקלטות ונתונים
בדרך הקשה לנסות לבקש משרות לקחות קמפין פתוח
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
נשלח: 13:07 21/04/2020
על ידי גוטליב סוכן פלאפונים
בדרך הקלה להדיר את הקמפין רק להודעה שיחזרו למערכת
ובמערכת
שלוחת קבלת הקלטות ונתונים
בדרך הקשה לנסות לבקש משרות לקחות קמפין פתוח
מה זה קמפין פתוח?
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
נשלח: 13:09 21/04/2020
על ידי מתעניין
זה קמפין שאחרי שהוא מופעל זה כאילו הוא חייג למערכת בחיוג רגיל
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
נשלח: 13:14 21/04/2020
על ידי גוטליב סוכן פלאפונים
זה קמפין שאחרי שהוא מופעל זה כאילו הוא חייג למערכת בחיוג רגיל
לא הבנתי
הקבנה של קמפין רגיל זה כמו כל התרומות שאפשר להקיש אחרי זה 1 או 9?
Re: שליחת הודעה קולית עם אפשרויות הקשה
נשלח: 17:57 21/04/2020
על ידי oror053
כמו שהוזכר, יש אפשרות להגדיר דרך שירות הלקוחות שכל מי שעונה לקמפיין הוא נכנס לתוך המערכת כאילו הוא עצמו התקשר. ואז בתפריט נותנים לו להקיש לדוגמא 5, ושמים בשלוחה 5 הגדרה ששומרת את המספרים כמו הכנסה שקטה לרשימת תפוצה או מונה כניסות כמה פעמים כל אחד נכנס לשלוחה וכדו'. וכך המספרים נשמרים.
עשיתי את זה כמה פעמים את ההגדרה דרך שירות הלקוחות, ואת המערכת בניתי בעצמי.
אבל אסור לשכוח להגדיר טיים אאוט, כי הרי אתה משלם על כל רגע של האזנה (זו שיחה יוצאת). אז אם ההודעה 50 שניות תעשה טיים אאוט של דקה כדי שיהיה להם זמן להקיש ואם הם לא הקישו שהשיחה תתנתק.
אצלי היה מאוד יעיל.