דף 1 מתוך 1

קו תוכן לא מגיב

נשלח: 12:31 23/03/2020
על ידי 0795873770
שלום, תודה רבה על כל המפעל החשוב הזה!

פתחתי קו תוכן לשיעורים ביום חמישי בלילה, הכנסנו בו כמה שיעורים ועשינו גם שידורים חיים, אך ישנן מספר תקלות הכרחיות שצריך לתקנן במהירות האפשרית:

1. הבעיה שמספרי טלפון של "גולן" מתקשרים לקו ונענים רק אחרי הרבה מאוד ניסיונות (לפחות 10-15).

2. ישנה בעיה (לכולם) לעיתים תכופות מאוד - אחרי שמתקשרים לקו, ישנה הודעת פתיחה עם תפריט לשלוחות, לאחר בוחרים באחת השלוחות (השמעת קבצים) המערכת ממתינה כמה שניות וחוזרת להודעת הפתיחה (יש קבצי השמעה בשלוחה). כנ"ל גם בשלוחה של השידור החי ולפעמים אף בשלוחה 0 - שלוחת מערכת הניהול של הקו (!).

נשמח מאוד לתיקון מהיר, במיוחד בימים אלו שבהם ישיבתנו לא עובדת אלא רק באמצעים אלו.

תודה,
עמיאל
ישיבת בני רחל, קבר רחל

Re: קו תוכן לא מגיב

נשלח: 16:07 23/03/2020
על ידי גבאי
בנוגע להתקשרות אין פה לאף אחד אפשרות לעזור לך. רק החברה בעצמה. (זה כנראה עומס על הקוים)
כדאי שתשלח את הודעתך לשירות הלקוחות.
אולי שם יעזרו לך.
בנוגע לבעיה השניה זה נשמע רק בעיה בהגדרות. כדאי שתבדוק טוב האם באמת יש כזו תקלה שרק לחלק לא עובד. כי זה משונה שלחלק כן עובד ולחלק לא עובד.
אם זה לכולם צריך לעבור על ההגדרות טוב.
אם זה לחלק זה כבר שייך לשירות הלקוחות

Re: קו תוכן לא מגיב

נשלח: 00:37 24/03/2020
על ידי חיבור
אצלי התקלה של גולן מתרחשת הרבה זמן - ללא פיתרון גם אחרי פניות לשירות.
בימים האחרונים זה החריף משמעותית.

הערב הייתה תקלה גם בהקשה על 0 שהחזיר לתפריט בדיוק כמו שהוא תיאר.

יש עוד מישהו שחווה תקלות?

Re: קו תוכן לא מגיב

נשלח: 00:40 24/03/2020
על ידי אברהם אברהם
זה לא חייב להיות בעי' בהגדרות.
זה קורה מעומס, אצלי זה בשתי אפשרויות.
או כשהקובץ הוא tts ויש לו עבודה לקרוא, או כשהקובץ הוא מוזיקה או משהו כבד אחר